28 Haziran 2015 Pazar

Unutamadığım Metrobüs Anım

Kolay gelsin sexhikaye3 yöneticileri herkes hikayesini kafasına göre yayınlıyor ben başımdan geçen erotik olayımı neden paylaşmayayım ki işte başımdan geçen o mükemmel hikayemi sizler için yazıyorum beğeneceğinizi düşünüyorum hayatı sıradan geçen basit bir yaşantı sürdüren birisiyim memuriyet zaten bunu gerektirir akşamları genelde evime metrobüsle dönüyorum.
Yine öyle günlerden biriydi yanlış hatırlamıyorsam çarşamba günü olması lazımdı.İş çıkışı olduğu için tıka basa doluydu ve bende arka tarafta ayakta bekliyordum. Arkamda bir sıcaklık hissetmeye başladım kafamı hafif çevirdiğimde ortalama 40 yaşlarında bir adam vardı. İsteyerek mi yaptı bilmiyorum belli değildi ara ara değdiriyordu. Ben kafamı çevirdiğim de bir şey olmamış gibi davranıyordu. Derken bir defa daha sürtündü adeta bu sefer penisi bastırdı diyebilirim. Heyecan ile daha çok ister gibi yaslanınca oda istediğimi anladı ve kalkmak üzere olan yarrağını yapıştırdı götüme resmen. Götüm ile penis arası yapışıktı git gel yapar gibi zevkini çıkartmaya çalışıyordu ve ineceği durağa geldiğimizde belimden çekti kulağıma fısıldadı gel benimle diye bende indim. Beraber yürümeye başladık sohbet ederek tanıştık filan sonra bir binaya girdik evine davet etmişti. Kapıyı açtı evde kimse yoktu doğrudan yatak odasına çekti beni hem öpüyor hem okşuyor hemde soyuyordu. Belli oda yanıyordu bende çıplak kalmıştım ve yüz üstü yatağa uzandım oda soyunup geldi. Hemen başladı götümü okşayıp öpmeye harikasın çok güzel götün var benim olacaksın karim yapacağım seni filan diyordu.
Ben daha çok tahrik olmuştum hele karim yapacağım seni deyişi bitirmişti beni ve bacaklarımı açıp deliğimi yalamaya başladı. Ben sok sok diye inlemeye başlamıştım ayağa kaldırdı beni önünde çömeldim 19–20 cm lik yarrağı vardı kalın sayılırdı çok özlemiştim hemen ağzıma aldım. Ateşli ateşli bir elimde sıvazlıyordum ağzımda iken oda iyicene inlemeye başladı hadi artık kocam ol dedim. Doğrudan sırt üstü uzandır dı beni bacaklarımı omuzuna kaldırdı deliğime tükürüp dayadı gözlerime bakıyor yavaş yavaş sokuyordu birden yüklenince bastım çığlığı sonra git gel yapmaya başladı. Ben ise zevkten inliyordum altında ortalama 15 dk sikti beni o pozisyonda ve domalttı. Arkama geçip tekrar soktu iyice hızlanmıştı, sokup çıkartırken zorlanmıyordu zaten ve içimden çıkardığı gibi ağzima sokup boşaldı. Ben daha önce döl yutmamıştım midem bulansa da yuttum uzandık hem sohbet ediyorduk hemde okşuyorduk birbirimizi o gece 4-5 posta sikti beni ve dediği gibi karısı oldum.
Canı isteyince arıyor ben isteyince ben arıyorum, kocamla mutluyum arada sırada grupta yapıyoruz. İki koca yarak ve ben ve değişik fanteziler tabi ki. Umarım beğenmişsinizdir hikayemi biraz zor oldu ama elimden geldiğince yazmaya çalıştım.

7 yorum :

  1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Slm bayanlar gizlilik şartı ile en guzel zevki yaşamak istermisiniz 0533 269 77 24

    YanıtlaSil
  3. Slm bayanlar gizlilik şartı ile en guzel zevki yaşamak istermisiniz 0533 269 77 24

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI MUHTEŞEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GİZLİK VE GÜVEN DİYEN DAKKİKALARCA SEKS VE SEVİŞMEYİ İSTEYEN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN SEKSIN GÜZELİKLERİNİ DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL MOLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  6. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKDAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACMAK VE MUHTEŞEM Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENILIR SIRDAŞ DOST VE TERCÜBELI JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA GÜVENILIR JIGOLO ARAYAN EVLICİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN LÜTFEN GERCEK SEKSE MUTLULUGA İHTİYACI OLAN ARASIN 0543 282 86 18

    YanıtlaSil