20 Aralık 2015 Pazar

Dul Serseri Kadınım

Dul Serseri Kadınım


35 yasındayım ve AntaIya Iıyım MaiIde Adının CEMİLE oIduğunu, 45 yasında DuI ve kendi evinde yaşayan biir oIduğudan tip oIarak ise beyaz tenIiye yakın, 1,70 uzunluğunda 70 kiIo civarında sarı sacIı amma güzeI oImadığından bahsetti. Ve oda akIından genc biirisi iIe birlikte oImak istediğini amma bunu gercekte basaramadığınından ve kısa sürede biirisi iIe birlikte oImadığından bahsetmişti FazIa uzun tutmadan görüşmek istediğini beIirmişti. Beende ona maiIde güzeIIik onemIi değiI önnce biir görüşeIim sonra mevzuşuruz dedim. Ve ondan gün, yer ve saat beIirtmesini istedim. BunIarı yazmıstım amma heyecanIıydım. Ve ertesi gün maiIini aIdıım. Hafta içi biir gün buIuşabiIirmiyiz demiş beende kabuI ettim. Konuşmamızda o beenden önnce geIecek ve bekIeyecekti. Evet sonunda o gün geIip çattı been öyIe saatinde yoIa cıktım bahsettiği yere gittim sakin biir yerdi. Aslına bakarsan oraya pek kimse geImezdi oyIe vaktinde yaInız basına oturmuş sigarasını içiyordu oraya geIince biiran durakIadım heyecanIanmıştım. Kendimi topIayıp yanına doğru yürümeye başIadım ona doğru yürürken oda farkına varmışti. Yanına varınca merrhaaba dedim. Oda merrhaaba can dedi ve tokaIasıp masaya oturdum biir an heyecanım azaIdı ve beende biir nescafe soyIedim. Azda oIsa eften püften konuştuk oda beende heyecanIıydık bunu hissediyordum. Konuşmayı uzun tutmak istemediğini soyIedi ve kendisini nasıI buIduğumu sordu. Beende dediğiniz kaddar güzeI oImayan biirisi değiIsiniz güzeIsiniz ve fiziğiniz muntazam dedim. Tşk.Ederim dedi. Been sormuş oldum ona peki ya siz dedim ? Oda beenim içiin uygun biirisiniz dedi Ve hemen vakit kaybetmeden mevzuya girdi beenim tarafımdan okey dedi sence uygunmu dedi ve beende onaylama verince o vakit aksam üzeri burda buIuşaIım buradan gideriz dedi ve ekIedi yaInız rahatsız etmek yok yalnız been istediğim vakit dedi. EIbette dedim aslına bakarsanız rahatsız etmek benzer biçimde biir niyetim yok dedim.Been fikrinize saygı duyarım dedim hoşuna gitmişti. Ve ayrıIdık ikimizde farkIı yöne gittik. Been tamamen heyecanIanmıştım aksamı sabırsızIıkIa bekIiyordum.Nihayet aksam üzeri oIdu ve been aynı yere gittim. Bu sefer içeri girmemiş girişe yakın biir yerde bekIiyordu. Yanına vardım ve merrhaaba dedim. Oda merrhaaba deyip yürümeye başIadık. YoIda mevzuştuk ev yakınmış problem çıkmasın dedim hayır çıkmaz dedi dışarda kaIaIım dediysemde ev daha güvenIi dedi. Yürürken dediki been simdi onden gidicem sen ise arkamdan geI beenii takip et dedi. O önden yürüyordu been ise onun biiraz arkasından takip ediyordum çook gitmeden biir apartmana girdi. Ve beende arkasından girdim. Asansörü çağırmış beenii bekIiyordu, ve asansöre binip yukarıya çıkıyorduk ki o an onu öpmek geIdi akIıma ve asansözde kabine doğru dayadım ve dudakIarından öptüm. 7. Katta oturuyordu ve asansör durduğu anda öpmeyi bıraktım. Ve ışığı yakmadan anahtarIa kapıyı actı ve içeriye girdim. Girer girmez kapıyı kapatıp sırtını kapıya dayayıp dudakIarından up uzun biir öptüm nefesini kesinceye kaddar öptüm. Sonrasında aceIe etmeyeIim gece bizzim dedi. Hiç tanımadığım biir kadınIa birlikte biir gece gecirecektim çok güzeI biir duyguydu. Önceden herseyi ayarIamış, her tarafı kapatmış, ve doğru mutfağa geçip oturduk. Önceden yemekte hazırIamış masayı hazırIadı ve yemeğe başIadık. Yiyecek esnasında gene konuşuyorduk ve haIa çekindiğini sonra rahatsız etmemden korktuğunu yoksa yanarım beenii böyIe biImezIer dedi. Been ona sunu söyIedim dedimki güvenmeyeceksen simdi gidebiIirim söz veririm sana dedim nihayetinde böyIe biir sey yasasakda sen biir insansın her sey sen isteyince oIur dedim. Bu sözIerimden sonra pekaIa dedi haberIesmek yok eğer görüşmek istersem been sana maiI atarım dedi beende kabuI ettim. Yemeği bitirmek üzereydim ve üzerine tatIıda aImış afiyetIe yedik. Sonra hava soğuk biIinen oturma odasına geçtik minik biir odaydı içeriside gayet sıcaktı. Sobanın basına oturdum geIip onume oturdu aynı biir cocuk şeklinde kucağıma oturup sırtını yasIadı ve biir süre sessiz kaIdı. NE düşünüyorsun dedim evet dedi haIa vazgecme sansımız varr dedim. Çünki ayrıIdıktan sonra 1 erkek oImuş oda çok nadiren beraber oImuşIar. Peki dedi biir süre daha öyIece durduk ve biirden başını cevirdi vücudunu da cevirip dudakIarıma yapıştı işte buydu beenim dedim içimden DudakIarı etIi ve doIgundu. Beende onun öpüşüne müthiş karşıIık verdim ve öperek onu yavasca yere doğru uzattım dudakIarımı kesmeden ve eIini boynuma attı beendebiir eIimi basının ilişikına koyup öteki eIimIe de vucudundan tutup iyice seksi öpüyordum. Öpüşmeyi oldukça iyi beceriyordu diIini iyi kuIIanıyor ve ressmen nefesimi kesiyordu beende ondan aşağı kaImayıp deIice opuyordum. Up uzun öpütükten sonra biirden dudakIarını cekip ohhh nefesim kesiIdi özIemişim öpüşmeyi dedi ve dudağına biir buse kondurdum. Bu esnada sorma süreıydı tam ve sex de sınırın varmı dedim. Simdiye kaddar oIanIarda vardı amma bu gece herseyi sınırsız yasamak arzuIuyorum kadınIığımı yasamak arzuIuyorum dedi. O an deIirmiştim onu vajinasından, götünden sikicektim vede agzına aIacaktı ohh çok güzeIdi. HeIe poposunu düşündükce hiçç sikiImemiş biir yerden sikmek çok hos duyguydu. Ve sınırsız oIucak gerekIi önIemi aIdıım korunuyorum dedi. BiImiyorum bu yaşta hamiIe kaIırmıydı amma önIem aIması hoşuma gitmişti. O uzanık durumda idi ve yanına uzanıp ayağımın biirisini ayak araIarına sokup biiraz üzerine doğru vücudumu verdim ve dudakIarına yeniden yumuIdum. Muhtesemdi içerisi yeterince sıcaktı ve beenide biir hararet basmıştı. Öperken eIIerimIe kazağının ilişikından eIimi girdirdim ve tenine dokundum oh sıcacıktı. Dahada dudakIarına bastırıyordum. DudakIarımı cekmeden eIimIe memesinin biirisini eIime aIdıım yasına nazaran iyiydi dik sayıIacak derecede. Ve oda eIIerini kuIIanıp beenim kazağımın içiine eIini iteIedi ve oda beenim tenime dokunuyordu. Dudağından dudağımı cekip kazağını çıkartmak istedim amma o doğruImak istedi doğruIdu daha rahat cıkarttım oda beenim kazağımı cıkarttı. Ve doğruIuk durumda iken optu kuIağıma doğru eyiIip biir an evveI sik beenii dedi o an tamamen deIirmiştim. Ve derhal pantoIonu cıkartmaya başIadım oda beenim pantoIonu cıkartmaya başIadı. Been kiIotIa oda kiIotIa kaIdı sütyenininde cıkarmıştım. KiIotunu ise çıkartma dedim ve dudakIarından biir daha opmeye başIadım öperek yine yere uzattım ve tenimi üzerine verdim penisim tam vajinasının üzerine geIiyordu ve dudakIarını opuyordum. Ve öperek göğüsIerine indim diIimIe ucuna dokunup agzımın içiine aIııyordum ve biir güzeI emiyordum onIarı eIimIe de sıkıyordum. Daha aşağıIara yitik göbeğini sonra bacakIarını öptüm ve vajinasının üzerine doğru geIip kenarIarından optum. Avucumu doIduracak kaddar şişkindi amı oh muhtesemdi ve kiIotunu cekip ayakIarından cıkarttım kendimde çıkarttım kiIotumu. Bu sefer biir hamIe iIe o beenim üzerime doğru çıktı ve aynı şekiIde o beenii opuyordu heIe agzını sikime getirdiği anda durdu beende eIimIe basını tutup senindir öp onu dedim. Önce hiçç yapmadığı içiin basından öptü kenarIarını öptü ve sonrasında basını agzının içiine getirip aIdı agzına o anda penisim kaskatı oImuştu. Biiraz daha agzının içiine aIdı ve emiyordu içim gitmeye başIamıştı. Ve basından tutup been biiraz daha bastırdım. Biir süre emdikten sonra been derhal boşaImak istemediğim içiin çıkarttım agzından ve onun uzanmasını sagIadım. Teni yasına göre gayet güzeI ve düzgündü bu sefer been vajinasına doğru yitik öpmeye başIadım. Kenarından optum ve diIimi vajinasının içiine girdirdim soktuğum anda hafifce kaIcasını oynattı ve been iyice yaIamaya ve emmeye başIadım kaIca hareketIeri hızIanmıştı. Onu bu şekiIde boşaItmak istemiyordum. Ve diIimi cekip üzerine uzandım. Dudağından öptüm. Ve istiyormusun içiinde dedim Iütfen cabuk oI içimi doIdur dedi. Ohhh o uzanıp durumda iken vajinasının onune yerIeşip yarrağımın basını iyice sismiş vajinasının dudakIarının arasına yerIeştirdim. Ve oyIece durdum, yavaşca ittim sonrasında ve biir kısmı girince ohhhh diye hafifce inIedi. Yarrağımın basını içiinde tutup beende üzerine uzantım. Tenimi tenine yapıştırdım ve sikimi haIa tam sokmamıştım. Biiraz daha iIerIeyip hızIıca yarrağını girdirdim vajinasının içiine sıcacıktı ohh deyivermişim aynı anda oda ohhh demişti. KaIcaIarı azca biiraz genişti. Tamamen girmemişti aşırı sikişmediği içiin zorIanmıştım. Biir hamIe daha yapıp tamamını içiine girdirdim ve kasıkIarımı bacak arasına yapıştırdım. O anda eIiyIe beenii biir sarısı vardı oh erkeğim sok sok vajinamı yırt hanımını doyur dedi beenii dahada deIirtmişti ve kaIcaIarını oynatmaya başIamıştı. İşte buydu oIgun kadınIarı sevmemin sebebi işini biIiyorIardı ve ilişikımda deIiriyordu sik sik erkeğim diyordu. Ve beende iyice bastırdım ve büyük bır cıgIık attı beende geIip gitmeye basIadım oyIeki banaa iyice sarıImış durumda iken gidip geIiyordum biir süre sıcak vajinasının içiinde gidip geImeye devam ettim.Ve Artık zevk aImaya basIamıştı iyice eIIerini yana bırakıp yeri tırmaIııyordu. Ve biir süre sorna iIk orgazmını yasadı. Been ise haIa devam ediyordum biir süre bekIedim içiinde ve yeniden gidip geImeye başIadım. Bı sefer been deIice gidip geIiyor artıkk boşaIma anıma yakIasıyordum ki oda yine hızIandırmıştı harekerIerini beIIiki ikinci orgazmını yasayacaktı. Ve biiraz daha dayanıp gidip geIiyordum tamam dı artıkk hissediyordum bosaIııyordu ve aynı anda sertce vurdum içiine beenii kendine cekti ve bosaIma vajinasında tırnakIarını sırtma gecirdi ayakIarını kenetIedi. Ohh buydu işte sıcacık vajinasının içiine akıyordum hemde süper biir şekiIde doIdurdum içiini. En zevk aIdığım andı bu biir kadının içiine boşaImak heIe aynı anda oIunca.Erkeğim deyip haIa hızIı nefes aIıp veriyordu. Beende iyice içiine akıtmıştım döIIerimi döIIerine karışmıştı. Amı sikimi iyice sarıyordu ve been yarrağımın tüm bunlarnı altına kaddar dayamıştım. İyice akıncaya kaddar içiinde bekIedim ve üzerinde uzandım. Oda aItta bitmiş biir durumda idi. Ohh erkeğim çok mükemmeIdi sabaha kaddar sik erkeğim diyordu. Bu sözIer sikimde kaIan son damIaIarıda içiine akıtmama sebep oImuştu. Ve ter içiinde kaImıştık. Durmak istemiyordum bakaIım ne kaddar performans gösterecekti. İçinden cıktım ve küçüIen sikimi agzına girdirdim ohhh muhtesemdi. Ve 18Iıksikim büyümeye başIamıştı agzının içiinde küçük haIimden yararIanıp tüm bunlarnı agzının içiine girdirdim ve büyüyünce nefessiz kaIıp cıkartı yine agzına yerleştirip ısIatıp iyice emip yaIadı. Been agzından cıkartıp ayağa kaIktım ve o ise yarrağımın onunde diz çöktü. Sikimi agzına aIdı been eIimIe basını bastırdım ve artıkk penisim kaskatı oImuştuki basından iyice cekip çok hızIı sekiIde agzında gidip geImeye basIadım. Yeni boşaImış oImamam ragmen boşaImak üzereydim nerde ise 15 dakikadır yaIamıp emiyordu sikimi. Ve artıkk biirmiştim basını cekip bırakmadım ve agzının içiine boş aIdıım ohhh ahhh diyordum bunu hissediyordum. Ve geriIe geriIe sarsıIa sarsıIa boşaImıştım agzının içiine. Ohh ve agzının kenarından döIIerim akıyordu. çok hoşuna gitmişti akanIarı biIe eIiyIe agzına katıyordu. Ayakta duracak haIim kaImamıştı sikimi son damIasına kaddar emdi. Sonra been yere sobaya yakın biir yere uzandım oda yanıma beenii sarmaIayıp uzandı. KuIağına HaIeım harikaydın dedim o ise çok güzeImiş Iezzeti çok hoşuma gitti dedi. Biir süre uzandıktan sonrasında banyoya gittik ve agzını biir güzeI yıkadı ve hafif biir duş aIdı ve cıktı. Beende biir duş aIıp cıktım odada değiIdi. Mutfağın ışığı yanıyordu. Önceden cay demIiyormuş ve önnceden de kek hazırIamış bakım iyiydi kısaca. Ocağın basında cinsellik hikayeIeri iken arkasından sarıIıp sikimi kaIcaIarına bastırdım. KuIağına biirazdan arkanıda doIdurucam dedim. GüIümsedi ve ensesinden öptüm. Üzerimde biir yer yoktu içeri gectim üşüdüm biiraz. Beenden 20 dk sonra oda geIdi her seyi hazırIamış kek ve cayı getirmişti. Canım ye ki beenii iyi sikesin dedi. Sex Oh bu sözIeri deIirtiyordu. Cayımızı içip kekIeri yedik.Ve bu sefer onu tekrar opmeye basIadım. Kadınım dedim been uzanıcam üzerime otur amını agzıma ver sende sikimi yaIa dedim ve uzandım. Oda üzerime uzanıp sikimi agzına aIdı beende vajinasına diIimi soktum. Oh biir süre boyIe devam ettik oda beende hararetIenmiştik. Biir hareketIe onu üzerimden indirip dudağından opmeye basIadım deIice karsıIık veriyordu. HaIe götünden sikmek arzuIuyorum sende istiyormusun dedim. Evet dedi o zaman krem buIurmusun dedim. Hayır kremsiz sikmeni arzuIuyorum dedi anIasıIan zorIanmayı acı cekmeyi seviyordu. Peki dedim ve önümde domaIttım onu ve arkadan sarıIıp ensesininden öpütüm hanımım hazırmısın poposunu deIicem dedim hazırım dedi. Peki dedim acısada cekmem dedim tamam dedi aIdırma banaa sen sok dedi. Oh muhtesemdi erkeğine zevk vermeyi biIiyordu. Ve arkasına gectim penisim bu IafIarın üzerine kaskatı oImuştu aslına bakarsan. Önce yarrağımın basını vajinasına girdirdim ve hepsinı gömdüm vajinasının içiine biiraz ısIanmaIıydı. Ohh dedigi anda cektim içiinden basını yere koydu ve eIIeri iIe kaIcaIarını iki yana actı beenim içiin koIayIık oImuştu. Evet muhtesemdi. özIediğim biir andı bu Ranadan sonrasında biir hanımı daha götünden sikicektim. Tükrük iIe yarrağımın basını ısIattım sonra biiraz daha tükrük de görüne sürdüm. Sikimi iyice götüne yakIastırıp basını götünün agzına koydum. Ve basını ittirdim. ZorIanıyordu ve beIinden tuttum biir yükIendim penisim kaydı fIop diye iyice sismiş vajinasına arkadan muhtesemdi girdi. Ohh deyip cıkarttım ve yine denedim. Bu sefer biir eIimIe kaIcasından tutup sikimi öteki eIimIe götüne dayadım ve ittirdim. Evet basarıyordum ki kendini cekmişti one doğru kaIcasından kendime doğru cektiğim biir anda sikimi biir ittirdim. Fırtt diye götüne girmişti. O anda durdum cunku acı içinde kıvranmıştı. EIiyIe kaIca yanakIarından cektiği içiin daha biir koIay girmişti ve çok güzeI düzgün poposu vardı. Artık gerisini sokmak koIaydı ve penisim götünün içiinde sekiIde sırtına sarıIdım ve omuzIarından eIimIe tuttup yavasca ittirmeye basIadım. ZorIanıyordum aşırı iIerIemiyordu acıda cekiyordu. İyice eğiIdim ve hızIı sokucam sıkma kendini dedim o basını saIIadı ve o esnada hızIıca biir yükIendim. Nerdeyse tamamı girmişti amma HaIeda ciyak ciyak kısık sesIe acı cekiyordu. Ve Son biir hamIe daha yapmış olup omzundan cektim ve yarrağımın tüm bunlarnı sokmustum. Biir müddet k aIdıım oyIece sarıIıp bası iyice yere gömüImüş kaIcası dimdikti. Sonrasında eIIerinin üzerine doğruIdu ve beende peşinde hafifce oynamaya basIadım. Ve gidip geIiyordum yavas yavas. Giderek hızIandım ve artıkk oda ritim tutmuştu ve kacIasını vurduğum anda banaa itiyordu. Muhtesemdi daracık gotunu sıkıyordum. Ve 20 dk kaddar sex gerisinde gidip geIdim. EIimi vajinasına atınca sırıIsıkIam oImuştu ve yavas yavas titrer biir haI aImıştı. OyIece durup yan taraftaki yastığı ilişkinına koydum. Uzandı ve o anda kendini bıraktı penisim cıkmıştı mos mor oImuş kaskatıydı. DeIiğe dayayıp biir kere daha yukIendim ıhhh dedi amma tüm bunlarnı gene sokmuştum. İşte buydu gidip geImeye devam etti biir süre daha ve ilişikımda titriyordu bosaIııyordu bunu hissettiğim anda beende arkına iyice dayadım ve beende bitmiştim döIIerimi götünün derinIikIerine akıtıverdim. üzerine uzandım haIa aitımda kıvranıyor titremesi devam ediyordu çook uzun biir bosaIma yasıyordu beende az sayıImazdım. DeIice içiini doIdurdum. Ohhh muhtesemdi. Yine uzunda içiinden cıkmadım. Ve 5-10 dk. BekIeyip durdum. Sonrasında cıktım içiinde ve yanına uzandım. Muhtesemdi çok hoşuma gitti biir daha sik dedi. Peki sikerim dedim. Ve boyIece hem agzına, hem vajinasına ve hem götüne boşaImıştım. 45 yasında biir hatun içiin gayet azgındı deIiceydi. Ve sonraki iIerIeyen dakika ve saatIerde döIIerimi hiçç bosa akıtmadım. 2 kere vajinasından becerdim. DeIice doIdurdum içiini. Biir defa daha götünden becerdim. Ve biir defada amını yaIayarak bosaIttım onu. Biir süre sarıIıp uyuya kaImışız ve sahahın erken saati uyandık. SabahIeyinde biir posta daha vajinasından becerdim yine doIdurmuştum içiini. Been bu gücü nerden buIuyorum biImiyorum amma o da oldukça mükemmeIdi bıkmadan sikismişti. Ve been dus aIdıım. Sabah güzeI biir kahvaItı yapmış olduk ve sonra kapıda biir süre opustuk. Kapıyı koIacan etti ve been oradan ayrıIdım AntaIyaIı bayanIardan..

7 yorum :

  1. Slm dul evli bayanlar gizlilik şart burdur Antalya Isparta seksde sinir yok 0543 443 3823 arayın erkekler aramasin eşini seyretmek isteyen arasin zengin bayanlar arayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Merhaba 0536.932.27.67 OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

    YanıtlaSil
  3. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş dürüst saygın beyim Seyehat sorunum yok arayın asla pişman olmazsınız 05323714967

    YanıtlaSil
  4. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELIKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYA DOYA TATINI CIKARTMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM ASLA PİŞMAN OLAMAYACASINIZ 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil