19 Aralık 2015 Cumartesi

otobüss koltuğunda taciz

İstanbul’un kalabalık insan ve araç trafiğinden bıkmayan yoktur. Otobüsler ve minibüslerden çekmeyen ve başından olay geçmeyen de eminim yoktur. İyi veya kötü herkesin toplu taşıma araçlarında vardır bir anısı. Bende çoğu insanın yaptığı şeklinde erken saatte uyanıp yollara düşen ve iş yerime toplu taşıma ile ulaşan yurttaşlardan biriyim. Hal böyle olunca ister istemez  sizinle birlikte yolculuk icra eden insanları da gün geçtikçe tanımaya başlıyorsunuz. Yaklaşık olarak 6 senedir aynı saatte aynı otobüse biniyordum.

Her süre olduğu gibi o sabah ta daha güneş kafasını ufuktan yeni göstermişti ki ben yollara düştüm. Tam saat 6 olduğun da otobüse idim. Her süre olduğu benzer biçimde o günde tanıdığım insanoğlu vardı. Günaydın dedim ve oturdum

Gamze tanıdığım en piç kızlardan biriydi Otobüs koltuğunda aksiyon yarattı bana ve ağzına aldığı sikimi akıtana kadar vakumladı.
Gamze tanımış olduğum en piç kızlardan biriydi Otobüs koltuğunda aksiyon yarattı bana ve ağzına aldığı sikimi akıtana kadar vakumladı.
Koltuğa. Evim son durağa yakın olduğundan otobüse binen ortalama 10 kişiden biriydim. Birazcık ileride minübüse Rıfkı abi binecek ve yanıma oturacaktı. Esasen Rıfkı abiden sonrasında araç ağzına kadar dolacak, insanoğlu tek vucut olacak, kapı açık gidilecekti. Rıfkı abinin durağına geldiğimizde bir anormallik oldu ve Rıfkı abi gelmedi. Tahmin ettiğim kadarıyla hasta olmuştu. Az ilerde bir bayan bindi ve yalnız benim yanım boş olduğundan yanıma oturdu. Uzun ve tertemiz saçı ile sabahın köründe özenle yapmış olduğu mükemmel bir makyajı vardı. O yanıma oturduktan sonra otobüs bir durak sonrasında dolmaya başladı. Yanımdaki hatun koridor tarafında ki koltukta oturuyordu ve bu durumdan bayağı rahatsız olmuştu. Çünkü ayakta dikilen delikanlı kızın koluna erkeklik organını sürüyordu. Durumu anladım fakat bir şey demek yada yapmak istemedim. Bana ne dedim içimden. İkinci gün gene aynı saatte ve durakta bindi hatun ve gene yanıma oturdu. Bu sefer ” İsterseniz siz cam tarafına geçin ” dedim. “Çok iyi olur bende aslına bakarsan sizin bunu demenizi bekliyordum ” dedi. O gün kısacık bir etekle ggrup üstü sweet giymişti. şaşırtıcı ve hayret verici tahrik oldum ve sikim ayağa kalkıp esas duruşa geçti. Bu şekilde günler günleri takip edip gitti. Her gün Gamze yanıma oturdu. Adının Gamze olduğunu ise iki hafta sonrasında tanıştığımız da öğrendim. Aylarca beraber aynı koltuğu paylaştık.

Havalar soğuk ve acımasızdı. O gün gene Gamze yanıma oturdu ve birazcık söyleşi ettik. Benim onu görünce akıllı durmayan ve adeta kazma sapına dönen aletim yine iş başındaydı ama bu kez baltayı taşa vurdum. Gamze apış aramı işaret ederek “Dikkat ediyorum da hep kabarmış oluyor orası, hep mi öyle ” dedi. Şaşkına dönen kırmızı olan sima ifademi normale çevirmek için uğraşsam da başaramadım. “İstersen elime alayım iyi mi bir döngüye mahsus, yakından inceleyeyim ” dedi. ” Burada mı ” dedim. ” zaten hepimiz tek vücut, kimsenin kimseyi gördüğümü var ” dedi. Montumu çıkardım ve sikimin üzerine serdim, Gamze’de elini montun altından soktu ve fermuarımı açtı. Daha eline alır almaz benim içim fenalaştı. Başladı sikimle oynamaya. Daha önce eline çok aldığı her halinden belliydi. Resmen 31 çektiriyordu bana. Boşalmamak için kendimi zor tutuyordum. “Geliyor musun ” dedi. Yalnız kafamı salladım evet der anlamında. Eğildi ve kafasını montun altına yerleştirip sikimi ağzına aldı. Dudaklarının sikime değdiğini ve dişlerinin sertliğini hissettiğim de ağzına güren güren boşaldım. Kafasını kaldırdı montun  altından ve eliyle fermuarımı kapattı. Montumu aldım fakat Gamzenin ağzının kenarında kalan spermim dikkatimi çekti. ” Çok iyisin” dedim ve dudağından öpüp son damla dölümü de heba etmedim. O günden sonra birçok kere bunu yaptık ama bir seferinde yakalandık, hemde kapalı bir bayana. Bunu da sizlere anlatacağım.

6 yorum :

  1. Slm dul evli bayanlar gizlilik şart burdur Antalya Isparta seksde sinir yok 0543 443 3823 arayın erkekler aramasin eşini seyretmek isteyen arasin zengin bayanlar arayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. 05432828618 SLM BN IST JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSI FANTAZIYI ZEVKI DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN EŞİNDEN GİZLİKACAMAK YAPMAK ISTEYEN EVLİ BAYANLAR GÜVENİLİ SIRDAS DOST JIGOLO ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVE 18 VE 90 YAŞ ARASI DUL EVLİ BEKAR KAPALI ŞİŞMAN OLGUN BAYANLAR VE ARALAINA PATNER ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM 19CM VE KALIN 0543 282 86 18 LÜFEN GERCEK SEKSE IHTİYACI OLAN ARASIN

    YanıtlaSil