19 Aralık 2015 Cumartesi

Acısa bile zevk verdi

29 yaşında tam bir cici kadına benzeyen pasif biriyim. Devamlı olarak aynı evi paylaşmış olduğum ve beni idare eden bir eşim var. 2014 un ağustos ayıydı.. Eşim şehir dışındaydı. O akşam dostlarla bir şeyler içmiş, gece 12 gibi de eve dönmüştüm. Almış olduğum alkolün de etkisiyle rahatlamış ve yalnız olmanın verdiği rahatça azmıştım. Hemen soyunup duş aldım. Tüy dökücüyle gereksiz tüylerim den kurtuldum..  Ilık suyla içimi güzelce temizledim. Popomu ve vücudumu bolca kremledim. Tüyler gittiğinde tenim pürüzsüzdür. Aynada biraz kendimi izledim ve deliğimle oynadım. Sonrasında bu çıplak güzelliği süslemek geldi aklıma. Siyah, poposu açık, vücudumu sımsıkı saran bir vücut çorabı giydim. Siyah bir saten tanga ve siyah südyen. İri halka küpeler. Deri fetiş bir bilezik ve belime de seksi bir zincir. Müthiş olmuştum. Bu güzelliği paylaşmalıydım.

Eylemsiz biri olarak hiç deneyime sahip olmamıştım fakat o gece olan oldu ve Mert adındaki yakışıklı gerektiğinden fazla yordu beni Acısa bile zevk verdi gaddarca sikişi.
Pasif biri olarak hiç deneyime sahip olmamıştım ama o gece olan oldu ve Mert adındaki yakışıklı gerektiğinden fazla yordu beni Acısa bile zevk verdi gaddarca yarağışi.
Derhal bilgisayardan gabileye girdim. Yaşamış olduğum şehrin kanalından 3-5 fert anında ilgilenmişti. Skype alışverişinden sonrasında sırayla boşalttım hepsini. İyice kudurmuştum.. Onlar boşalıp rahatlıyordu.. Ben ise daha da kuduruyordum. Eklediğim heriflerden biri sanal istemediğini, gerçek sex istediğini söylüyordu. Adı Mert’miş. 27 yaşlarında. Çalıştığı yeri, telefonunu her şeyi verdi. Güvenli gibiydi. Beni sikmek istediğini söyleyip duruyordu. Ben ilk kez yapacağımı söylesem de pek inanmamıştı.. Bu kadar güzel, bu şekilde giyinen, ve mevzuşmaları tam bir fahişe şeklinde olan birinin deliğinin bakire olduğuna inanmamıştı. Bu arada ben de ona soyunmasını, ilk içime girecek kişiyi çıplak görmek istediğimi söyledim. Soyundu. İrice bir yarak, çok muntazam hafif kıllı bir vücut ve yakışıklı bir yüzü vardı. Kararımı vermiştim. Bu gece o yarak benim olacak, kızlığımı bozacaktı. Tamam geleceğim dedim. Onun arabasında yapacaktık. Evi şehrin öteki ucundaydı. Ben kendi aracımla gidip onun aracına geçecek, sote bir yerde bekaretimi verecektim. O kıyafetlerimin üzerine bolca eşofmanlarımı geçirip yola çıktım. Saat sabahın 3:30 u olmuş ben yarak yemeye karar vermiş bir bakire olarak, coşku ve biraz da korkuyla titreme nöbetleri içinde mevzuştuğumuz yere varmıştım. Aracımı park ettim ve onu aradım. Geliyorum dedi ve 2 dakika sonrasında önümden bir honda jazz geçti. Görmemişti beni. Yeniden arayıp dönmesini söyledim. Döndü geldi ve durdu. Kırıta kırıta yürüdüm ve arabasına bindim. Slm falan dedik ve yer aramaya başladık. 5 dakika kadar ilerledik ama Uygun yer bulamamıştı. Aynı yoldan geriye döndü ani bir hareketle. Ve sağ elini eşofmanımdan içeriye daldırıp ufak pipime (ki ben ona klitoris diyorum) de dokunarak deliğimi parmagıyla okşayıp içine parmağını itmeye başladı. O kadar hızlı yapmıştı ki bu hareketleri şaşırmıştım. Bacaklarımı iyice açıp geriye yaslandım daha rahat oynayabilsin deliğimle diye. Ve ben de cesaretimi toplayıp sol elimi onun eşofmanının üzerine koyup yarağını okşamaya başladım. O sırada bir patikaya süratlica girdi ve birazcık ileride durdurdu arabayı. Ve çıldırmış gibi boynumu yalamaya ve deliğimi parmaklamaya devam etti.. Yaslandığım koltuktan doğruldum. Artık o yıllardır özlemini çektiğim, arzulu, beni isteyen ve taş gibi yarak ile tanışacaktım. Onun eşofmanını sıyırdım, sonra da kilotunu. Kuzu şeklinde yatıyordu ve sadece aramızda 3-5 santim vardı. Ve çılgın şeklinde yumuldum. Abartmıyorum, 3-5 saniye içinde taş şeklinde oluverdi. Mis gibi kokuyordu. Geriye çekilip 3-5 saniye onu izliyor ve tekrar yalamaya devam ediyordum. Mert hırıltılı sesler çıkarmaya başlamıştı. Sertçe beni itip üzerimdeki eşofmanı yukarıya sıyırdı, südyenimi indirip meme uçlarımı yalamaya ve ısırmaya başladı. Kendimi lisede bekaretini verecek bir kız gibi hissediyordum. Artık dayanacak gücüm kalmamış o taş gibi yarağı derinliklerimde istiyordum. Mert’e “ beni buracıkta sik aşkım” dedim. Sikecem bebeğim dedi. Otomobilden sıyrılmış eşofmanımla paytak paytak yürüyerek indim ve sol arka kapıya dolaştım. Kapıyı açıp, popom dışarıda duracak şekilde domaldım. “Hadi sik beni” diye inledim. Mert yarağını kalçama, deliğime sürtüyordu. Birden bastırdı. Acıdan öleceğimi sandım. Sonra gidip gelmeye başladı. Onun da heyecanlı ve deneyimsiz olduğu belliydi. Tam deliğim alışıyor derken pırt yarak dışarıya kaçıyor, Mert aceleyle o odun benzer biçimde sikini tek hamlede deliğime gömüyordu. 3-4 defa bu şekilde olduktan sonra dikişi tutturdu. Sert darbelerle beni götten sikiyordu. Artık yediğim yarak acı değil, inanılmaz bir zevk veriyor, onun içimde kayarak kafasının biryerlere değmesi beni çıldırtıyordu. İnlemeye başlamıştım. Zevkten arka koltuğun döşemelerini yırtacaktım neredeyse. Çok uzun süre bu şekilde sikti beni. Sonrasında bir ara çılgın benzer biçimde hızlandı.. “Boşalıyor musun” dedim, “yok” dedi ve yavaşladı. “Aşkım içime boşalma” dedim. “tamam aşkım” dedi. O sırada  popomu onun odun benzer biçimde yarağından kurtardım. İçim bomboş kalmıştı. Dönüp otomobilden çıktım. Şaşkınlıkla bana bakıyordu. Onu tutup, ön şofor koltuğuna iterek yanlama oturttum. Yarağı ggrup deliğine deyiyordu. Kafası şişmiş mosmor olmuştu. Sırtımı dönüp elimle taş gibi yarağını kavradım ve deliğime yerleştirip  üzerine oturdum. Müthiş bir duyguydu. Sanki kazığa oturuyordum. Değirmen taşı gibi yuvarlak hareketlerle oturup kalkmaya başladım. Bir süre bu şekilde devam ettik.

Artık tam bir kadın şeklinde hissediyordum. Mert’in boşalmaya niyeti yok gibiydi. Üzerine tamamen oturup deliğimi sıkıp gevşetiyordum. Bu mertin de çok hoşuna gidiyor, zevkten inliyordu. Son defa köküne kadar alıp popomu kaldırdım ve “hadi boşal artık” dedim. “ Tamam” dedi. Önünde diz çöküp elime aldım yarağını. “ben yaparım” dedi. Çok bozulmuştum. Israr etmedim. Ayağa kalkıp minnacık pipimle (klitorisimle) oynamaya başladım. O da kendi sikiyle oynuyordu. “boşalıyorum” diyebildim ve küçücük ve kalkmamış pipimden kadınlık sıvılarım fışkırmaya başladı. Ayakta zor duruyordum. Bacaklarım titriyordu. Fışkıran sıvıların yere çarpma sesini duyabiliyordum. İnanılmaz bir orgazmdı. Pipimden sanki beynim akmıştı. Toparlanıp araca bindik. Yolda ne mevzuştuk hatırlamıyorum. Beni aldığı yere bıraktı. İlk erkeğim o müthiş yarağıyla bana acıyı, zevki ve kadınlığımı yaşatmıştı. Teşekkürler Mert. İlk kocam…

4 yorum :

  1. Slm dul evli bayanlar gizlilik şart burdur Antalya Isparta seksde sinir yok 0543 443 3823 arayın erkekler aramasin eşini seyretmek isteyen arasin zengin bayanlar arayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil