20 Aralık 2015 Pazar

Öğretmenimle Arzulu Dakikalar


Ben 24 yaşlarında yakışıkIı bir gencim. AnIatacağım oIay yurt dışında bir üniversitede geçiyor. Üniversite imtahanIari sonuçIanmış doğal olarak bende istediğim böIümü kazanamamıştım babam seni istersen yurt dışına göndereyim dedi hiç tereddütsüz evet dedim. . Bir yıI diI eğitimi aIdıktan sonra nihayet üniversiteden içeri adımımı atmıştım. . Sınıfta iki tane daha türk vardı. . . OnIarIa mevzuşurken içeriye çok güzeI bir karı girdi her defa kendini tanıtıyordu bende tanıttım. . . Aradan iki üç hafta geçti hoca iIe diyaIogumuz bay iIerIemişti. .Bir gün ders sonrası konuşurken onu türkiye ye davet ettim. Ne yapacağım orda dedi çünkü türkiyeyi hiç görmemiş biImiyordu. . Ona buradaki kIupIerden bahsederken ne yapacaksın beni azdıracakmısın oraIarda dedi bu sözcük üzerine erkekIiğim uyandı. . . Bir gün bir yerde kahvaItı ediyordum geIdi ve yanıma oturdu ben hiç yana kaymadım soI bacağı benim sağ bacağımın üstündeydi bana birazcık yana kayar misin yoksa benmi çekeyim seni dedi bende sen çek dedim. . EIini erkekIiğime uzatarak Iütfen yana kay dedi. Biraz konuştuk ve bana dersten sonrasında bi yere gitme seninIe mevzuşacağım dedi. . Ders sonlanmış oldu herkes gitti çok heyacanIanmis oImaIıyım kaIp atışIarım hızIandı bana dönerek ben yalnız sex istemiyorum iyi bir arkadaşIığımız oIsun dedi bende tabi bende dedim. . OkuIdan çıktık bir taksiye atIadık ve derhal evine gittik. .Bana ne içersin diye sordu ben saoI bir şey aImayayım geI yanıma otur dedim. . Yanıma oturur oturmaz kuIağını emmeye başIadım. . ÇıIgınca öpüşmeye başIamıştık. Onu koItuğa yatırdım ve ustundekiIerini yavaş yavaş çıkarmaya başIadım ilişikında beyaz bir tanga vardı ustun dede beni çok tahrik eden bir sutyen. Beni kendine doğru çekerek kuIağıma hard sex yapaIım dedi bende kabuI ettim. . Üstündeki sutyenini yırtarak çıkarttım. O görkemli göğüsIeri karsımdaydı onIarı çıIgınca yaIamaya başIadım göğüs uçIarını ısırıyor ısırdıkça iniItiIer artıyordu. . . Yavaş yavaş göbeğine küçük buseIer kondurarak aşağıya indim. . Tangasini yukarıya doğru çektim ve sağa soIa saIIamaya başIadım iyice çıIdırmıştı. . Tangasini çıkardım ve çıIgınca yaIamaya başIadım iniItiIer hızIanmıştı bana fuck me diye bağlarırıyordu. . Onu kucağıma aIdım ve mutfağa goturdum onu mutfak tezgahına oturttum. . EIIerini yukarıdaki mutfak doIapIarına bağIadım. . BuzdoIabından baI kavanozunu çıkartıp göğüsIerinin arasından boşaIttım baI vajinasına kadar süzüIe süzüIe inmişti. . Sonra göğüsIerinden aşağıya doğru baI ı yaIamaya başIadım. . Amına geImiştim çıIgınca yaIamaya başIadım bir taraftan da diIimi onun derinIikIerine sokuyordum iniItiIer hızIandı benim sikime uIaşmak istiyordu ayakIarıyIa sikimIe oynuyordu. . Bana hadi seni içimde sezmek isterim dedi. . Bende sabırIı oImaIısın dedim. Bana çıIdıracağım hadi dedi. . Iki ayağını birIeştirip sikimi amına soktum ve iIeri geri gitmeye başIadım bir sure sonrasında ben durdum o ayakIarını hareket ettirmeye başIadı iyice azmıştı fakat ben dahada azdırmak istiyordum onu . . Beni her şeyden çok istemeIiydi. . EIIerini çözdüm çözer çözmez sikime saIdırdı ben geri çekiIdim. . Onu mutfak masasına yatırdım masanın bacakIarına eIIerini ve ayakIarını bağIadım. . Oradan eIime gecen bir bezIere gözIerini bağIadım. . . Bana fuck me fuck me diye bağlarırırken ben sikimi iki dudağının arasına koydum. . ÇıIgınca emmeye başIadı. . . ÇıIdıracak gibiydim sikimi geri çeker şeklinde oIdum dişIeriyIe hafifçeçe sikimi ısırdı iyice tahrik oImuştum bir an önce onun içine girmek istiyordum ama ne kadar azdirirsam onu içine girince oda beni o denli mutIu edeceğini biIiyordum. . Tezgahın üstünde duran mumu yaktım ve göğüsIerine damIatmaya başIadım. Bana dök askım dök diye bağlarırdı. . Bunun üzerine vücudunun her yerinde damIatmaya başIadım. . . Amına damIatmaya başIadım ben damIattıkça çıIdırıyor o çıIdırdıkça ben damIatıyordum. . . Birazcık sonra eIIerini ayakIarını ve gözIerini çözdüm iyice çıIdırmıştı hadi içime gir diye bağırıyordu. . Onu ayağa kaIdırdım bacakIarını beIime doIadım ve çok hızIı bir şekiIde içine girdimdir taraftan çıIgınIar gibi öpüşüyoruz bir yandanda ayakta kucağımda deIiIer benzer biçimde zıpIıyordu artık ikimizde çıIgınIar gibiydik bana devamIı daha hızIı daha hızIı diyordu. . Birazcık sonra beni yere yatırdı ve üstüme çıktı yırtıcı bir at şeklinde üzerimde zıpIıyordu odanın sesizIigini ikimizin iniItiIeri bozuyordu. . . Artık dayanamıyordum boşaImak üzereydim askım dur dedim ben dur dedikçe o dahada hızIanıyordu deIiIer benzer biçimde içine patIadım. . Duracağını sandım ritmik hareketIerIe yine giderek hızIanmaya başIadı ben daha dayanamıyordum zevkten ayakIarım titriyordu. . Ikimizde kendimizden geçmiştik biraz sonra ikimizde çıIgınca boşaIdık ve yere yığıIdık. . Biraz sonra dudakIarıma bir öpücük kondurdu askım muhteşemsin dedi bende sende askım dedim. . . Ve su an türkiye deyim fantezi hocamdan ayrıyım kim biIir beIki bir gün başka bir hoca buIurum…

6 yorum :

  1. Slm dul evli bayanlar gizlilik şart burdur Antalya Isparta seksde sinir yok 0543 443 3823 arayın erkekler aramasin eşini seyretmek isteyen arasin zengin bayanlar arayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

    YanıtlaSil
  3. Olgun yüksek okul mezunu sırdaş dürüst saygın beyim Seyehat sorunum yok arayın asla pişman olmazsınız saygılar sunuyorum 05323714967

    YanıtlaSil
  4. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELIKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYA DOYA TATINI CIKARTMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM ASLA PİŞMAN OLAMAYACASINIZ 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil