12 Aralık 2015 Cumartesi

Marketci Beni Sikti

Marketci Beni Sikti

Ben markette kasiyerlik yapan 33 yaşında alımlı bakımlı türbanlı bı kadınım ismim Kamuran evliyim kocamla sex hayatımız güzel gidiyordu beni tatmin ediyordu domaltıp beni bağırtarak sikmesi hem beni çıldırtıyor hemde kocamı iyice iştahlandırıyor ben normal işe gider gelir monoton hayatıma devam ederdim kocam işi gereği yurt dışına gider gelirdi yurt dışına gidip geldiği zaman gelmesini iple çekerdim çünkü çok azgın bir kadınım kocam olmadığı zamanlarda işe giderken yolda gördüğüm erkekleri hayal eder eve gidince mastürbasyon yapar rahatlamaya çalışırım ama tabi kesmiyor beni kalın damarlı yarrağı yemeden ateşim sönmüyor sürekli kocamı arayıp ne zaman geleceğini çok özlediğimi söyler telefonu kapatıp yine mastürbasyon yaparım akşam geç saat olduğu için yatıp sabah erkenden işe gitmem gerekiyor yine sabah işe gidip eve geldim kocam gelmemiş di sosyal bir siteyi açtım şöyle bir göz gezdirdikten sonra bir mesajın olduğunu gördüm mesajda markette beni gördüğünü benden çok hoşlandığını yazmıştı umursamadım ilk başta bilgisayarı kapatıp uyudum sabah işe gidip mesaimi doldurup akşam evini yolunu tutup eve geldim kocam gelmişti hoş geldin dedim hemen sikişmek istedi oda çok özlemişti beni mutfakta dudağıma yapışıp göğüslerimi emmeye başladı
Bende çok özlemişim amım ıslandı hemen amımı yaladıktan sonra o sert ve büyük yarrağını ağzıma sokup bi güzel sakso çektirdikten sonra tezgaha domaltıp beni sikmeye başladı o kadar hızlı gidip geliyordu ki ben dayanamayıp boşaldım oda içimde volkanlar patlatıp boşaldı içime daha sonra gidip duşunu alıp uyudu yol yorgunuydu bende duşumu aldım ama uykum yoktu sosyal siteyi açıp gezdikten sonra baktım yine mesaj gelmiş mesajda evli olduğunu ve benimle birlikte olmak istediğini yazmış bende ilk başlarda kim olduğunu öğrenmek istesem de sonrasında korkup evli adamsın ayıp beni arama dedim bilgisayarı kapatıp uyudum sabah kalkıp işe gittim ama aklım o mesajlardaydı hem merak ediyorum hemde korkuyorum akşam olmasını da sabırsızlıkla bekliyorum merak ediyorum mesaj göndermiş mi diye akşam yine büyük bir korku ve heyecanla eve gittim kocamın yatmasını bekledim uyuduktan sonra hemen sosyal site açtım ve baktım yine mesaj göndermiş görüşmekte çok ısrarcı ben yine istemediğimi söyledim ama bana istersen markete geleyim beni gör dedi bende olur dedim markete gelip su alacağını ve üzerinde kırmızı tişört olacağını yazmıştı ertesi gün işe gidip heyecanla bekledim ve gelmişti kırmızı tişörtlü çikolata alıp kasaya geldi gülümsedi bende ona gülümsedim akşam eve büyük bir heyecanla gittim kocam bu sefer uyumuyordu çok geç saat olmuştu sanki bir şeyler sezmiş gibiydi yatak odasına gidip uyuduktan sonra hemen sosyal siteden açıp msj yazdım.
Bir daha beni rahatsız etme diye. Kocam yine iş için yurt dışına çıkmıştı ve 1 hafta boyunca yurt dışında kalacaktı biliyordum aslında yurt dışında mutlaka beni aldattığını benimde aklım benimle tanışmak isteyen hakanda ve dayanamyıp mesaj yolladım görüşmek istediğimi söyledim kabul etmişti ev adresini verdim ve saat 8 de eve gelmesini yazdım iş çıkışı hızla eve gidip hazırlık yaptım heycanla gelmesini bekledım en sexsi elbisemi giymişdim ve sonunda kapı çalmıştı büyük bir heycanla kapıyı açtım kalbim yerinden fırlayacaktı içeri geldi yemek yeyip oturup bir iki kadeh bir şeyler içip sohbet ettikten sonra beni ne zaman sikeceğini merak ediyordum ben bardakları mutfağa götürmek için kalktım birden elimden tutup kendine çekip dudaklarıma yapıştı büyük bir şehvetle öpüyordu ben iyce heycanlandım kudurmuş du hakan üstümü yırtıp gögüslerimi emmeye başladı çok güzel emiyordu ben kendimden geçtim ve yavaşça aşşağı inip amımı yalamaya başladı sularım akmaya başladı beni perişan etti daha fazla dayanamayıp boşaldım sonra iri damarlı sikini ağzıma sokup çıkararak ağzıma boşalmıştı hakanda perişan olmuştu ama ben doymamıştım o iri yarrağı içimde hissetmek istiyordum hakanın sikini yalayıp yeniden kaldırdım beni domaltıp götümden sikmeye başladı kocam daha önce götümden hiç sikmemiş di hem acıyı hemde zevki bir arada yaşadım benim için ilk deneyim olmuştu ama çok mutlu olmuştum hakan götüme büyük bir azgınlıkla götüme boşalmıştı ve o gece bende kalıp sabah kalkıp gitmişti kocam akşam eve gelmişti ama artık hakanda tattığım zevki kocamda tatmıyordum hakan sürekli kaçamak yapıp birlikte oluyoruz bu mutululuğun sonunu bende bilmiyorum nasıl olacak kurtulayım istedim ama kurtulamıyorum hakandan hakan benim ikinci kocam olmuştu.

4 yorum :

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil