11 Aralık 2015 Cuma

Otübüsle Giderken Adam Üstüme Atladı Ve Beni Sikti

Otübüsle Giderken Adam Üstüme Atladı Ve Beni Sikti


Slm seks öykü okuyucuları. İlk olarak kendimden bahsederek hikayeme başlamak istiyorum. Ben çok seks Düşkünü bir kızım ve yarağışmeye doymuyorum desem yeridir. Sürekli değişik fanteziler peşinde koşuyorum bu da çoğu süre başıma iş açıyor. Bu yüzden lise son sınıftayken kızlığımı bozdurdum. Erkeklerin ilgisinin benim üzerimde toplanması her zaman çok hoşuma gitmiştir. Bu yüzden ben de her seferinde tek sevgiliyle yetinmiyorum ve başka başka kişilerle yarağışiyorum. Adam biir an arkasını döndü ve göz geldik. Hakikaten ürpermiştim.Neyse, 2-3 dakika sonrasında otobüse bindim ve en geri sıralara doğru ilerledim ve oturdum. Otobüs ilerlerken, o çirkin adamın da gelip tam yanımda ayakta durduğunu farkettim. Erotik Hikayeler

Daha sonrasında otobüsün kalabalıklaşmasıyla biirlikte, omzumda biir sertlik hissettim. O gün üzerimde dar ve meme dekolteli biir body ve yırtmaçlı uzun eteğim vardı ve ne yapsam göğüslerimin arasının yukardan görünmesini engelleyemezdim. Adam başımda dikilmiş biir eli cebinde, omzuma dayanıyor ve göğüslerime yiyecekmiş benzer biçimde bakıyordu. Rahatsız olmuş ve hareketlenmiştim, amma adam oralı bile değildi ve hala bastırıyordu. Anladığım kaddarıyla insanın aleti kalkmıştı, çünki omzumda hissettiğim şey giderek büyüyordu. Tek vücut olmuştuk…Köprüden çıktıktan sonraki ilk durakta been ayağa kalktım ve en arkaya, cam kenarına doğru ilerledim. Gayem bu adamdan kurtulmaktı. Ama doğal olarak ki peşimden geldi ve arkama geçti. Otobüs kalabalıktı ve arkada ressmen kapana kısılmıştım. Adam kalçalarıma iyice dayanmıştı, amma ara ara değdirip çekiyordu. Artık been de yavaş yavaş heyecanlanmaya başlamış ve merakla banaa değeceği hatıra beklemeye başlamıştım. Otobüsün ani biir gaza yüklenmesi ile yeniden yek vücut olmuştuk ve artıkk been de kendimi adama bastırıyordum. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu ve etrafımdaki insanlar tarafınca rahatça anlaşılabilirdi. Amım iyice sulanmıştı ve bir tek otobüsten indikten sonra erkek arkadışıma gitmem ve onunla sevişmem icap ettiğini düşünüyordum. Arkamdaki yabani adam da artıkk ressmen kerkinerek beenii eteğimin üstünden sikmeye başlamıştı.Otobüs Bostancı’ya geldi, amma been artıkk çook kötü durumdaydım. Erkek dostum Adatepe’de oturuyordu ve oraya yürüyerek gidebilirdim. Bostancı’da otobüsten indim ve arkama bakmadan yürümeye başladım. Sahilden yukarı doğru yürürken aklım bu yabani adamın nerede olduğuna takılmıştı ve bu merkala arkama döndüğümde onu görmüş oldum. Bana pis kirli bakıyor ve yürürken eli cebinde, aletini karıştırmaya devam ediyordu. Saat 21:00 idi ve dostum sadece 22:00 gibi eve geliyordu, gayem ona sürpriz yapmaktı ve süre geçirmek üzere yine sahile doğru yürümeye başladım ve ilk gördüğüm çay bahçesine oturdum…Burası biir aile çay bahçesiydi ve adam beenii takip etse bile biirşey olmaz diye düşünüyordum. Fakat içimde biirşeyler de harekete geçmiş, bu adamın aletini inanılmaz biir şekilde merak ediyordum. Daha çayımdan biir yudum almadan adamın iki üç masa önüme oturduğunu ve banaa bakarak masanın altından yine aletini karıştırdığını farketmiştim. Adam beenii bakışlarıyla yiyor ve ressmen düdüklüyordu. Artık adamın bakışlarına yanıt vermeye, adama tuhaf tuhaf bakmaya başladım. Çayım bitince kalkmaya karar verdim. Hesabı ödedim ve arkama bakmadan terkar yürümeye koyuldum. Ve inanın artıkk beenii takip etmesini istemeye başlamıştım. Biiraz gittikten sonrasında arkama baktım, amma adam arkamda yoktu adamın aletinin büyüklüğünü kafamda rollendirirken inanılmaz tahrik olmuştum ve am deliğimin suları bacaklarımın arasına süzülmüştü. Tam bu esnada kestirme olduğunu planladığım biir ara sokaktan caddeye doğru yürürken, 15 metre ilerimdeki inşaatın önünde onu sigara yakarken görmüş oldum. 5 saniye içiinde önünden geçecektim. İçimde inanılmaz biir duygu fırtınası vardı ve herşeyi unutmuştum. Nerdeyse banaa laf atması içiin dua ediyordum. Başım önümde tam önünden geçerken, banaa belli belirsiz biirşey söylediğini duydum ve ona doğru bakıp, “Pardon, biirşey mi dediniz?” diye sordum. O da, “Hayır abla! Sen biirşey mi diyecektin?” dedi. İnanılmaz heyecanlanmıştım. Insanın şivesi ve çirkinliği beenii itiyordu, amma aletinin büyüklüğünü merakım beenim inşaata girmemi emrediyordu sanki. Artık kelimelerime been değil, amım hükmediyordu:– Bu inşaatta mı çalışıyorsun?– Evet abla!– Çok varmı daha inşaatın bitmesine?– Yok abla, 6-7 aya kalmaz sonlanır.– ne kadara burda daireler biliyormusun?– Abla hiçç bilmiyorum. Gündüz gel ustalara sor istersen, onlar bilir.– Şöyle bitmiş biirkaç daire varsa bakabilirmiyim? Biiraz geç oldu fakat…– Gel abla istediğin kaddar gez, ayıp ediyon!Bunu derken adamın gözlerindeki ışıltı içimi yine ürpertmişti. Bu aslen beenii biiraz sonrasında iyi mi sikececeğine dair biir sinyaldi ve been bu sinyali almış daha çook azmıştım. “Tamam!” dedim ve içeri girdim. Giriş kat daha bitmemiş, şantiye benzer biçimde biir yerdi. Merakla etrafı incelemeye başladım. Artık amım heyecandan sırılsıklamdı ve dayanamıyordum. Kendimi nasıl becerdirsem diye düşünürken, adam aniden beenii belimden yakaladı ve naylon kaplı, tahtadan kapısı olan biir odaya soktu. Been ne olduğunu anlamamıştım, amma bu hareketten acaip memnun kalmıştım. Arkamdan yapışmıştı ve tek vücut olmuştuk. Yaba benzer biçimde ellerini öne atıp memelerimi yoğururken, arkamda da götüme bastırdığı kalkık yarrağını hissediyordum. Odanın pencereleri de naylon kaplıydı ve bizi kimse göremezdi. Odada iğrenç biir yatak, piknik tüpü ve biir çaydanlık, biir duvarda çivilere asılmış biirkaç eski giyim, biir duvarda da ucuz gazetelerden koparılmış, bol bolca bikinili manken resimleri vardı. Resimlerin derhal hemen hepsinde (kurumuş döl lekesi olduğunu tahmin ettiğim) lekeler vardı. Resimdeki mankenlere bakarak 31 çekmiş olmalıydı…Adam beenii yatağın üzerine itti ve “Çabuk üzerini çıkar!” dedi. Bunu banaa komut verir gibi söylemesi hoşuma gitmişti. Üzerimdeki ceketi çıkardım ve adam daha söylemeden ayağa kalktım ve Body ve Sütyenimi de çıkardım. Adam göğüslerime yiyecekmiş şeklinde bakıyor ve biir taraftan da kendi gömleğini çıkarıyordu. İnanılmaz kıllı biir adamdı ve been bu yabani insanın önünde, üzerimde sadece eteğimle ayakta duruyordum. Adam gömleğini çıkardıktan sonra banaa yaklaştı ve memelerimi yalamaya, emmeye başladı. O kaddar sert emip ısırıyordu ki, canım yanmaya başlamıştı. Been de ona başından tutarak karşılık veriyordum…ansızın beenii yatağa oturttu ve önüme gelerek pantolonunu çıkarmaya başladı. Been de ona yardım ettim ve külodunu indirdim. Ama ortaya çıkan dev gibi yarrağını görünce donup k aldıım. Adam banaa emreder şeklinde, “Ağzına al!” dedi. Sikin o kaddar büyüktü ki, been iyi mi alacağımı düşünürken, ensemden tutarak başımı yarrağına doğru bastırdı. Ve been o koca aleti boğazcaıma kaddar almak zorunda k aldıım. Artık adamın yarrağını emip yalamaya baslamıştım. İnanılmaz zevkliydi ve tükürük bezlerim harekete geçmiş, devamlı ağzımın kenarından akıyorlardı. Biiraz sonra adamın yarrağını ağzımdan çıkardım ve ona bakarak yarrağını göğüslerimin arasına aldıım ve yarrağını kocaman göğüslerimin içinde aşağı yukarı kaydırmaya başladım. Gözlerim insanın suratındaydı, boşalırken alacağı ifadeyi merak ediyordum. Adam azca sonrasında, “Aç ağzını!” deyip, böğürtüler çıkararak boşalmaya başladı. Been fışkıran dölleri ağzımla yakalamaya çalışıyordum ve büyük kısmı ağzıma firar etmiştı. Boşalması bitince yarrağını ağzıma alıp yalayarak temizledim. Doğruldum ve elime su dökmesini, ağzımı çalkalamam icap ettiğini söyledim. Plastik biir bidondan elime su döküyor, been de ağzımı çalkalayıp yerdeki leğene ağzımda kalan döllerini tükürüyordum

3 yorum :

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil