11 Aralık 2015 Cuma

Abimle Annemle Banyoda Sikiş Keyfi

Abimle Annemle Banyoda Sikiş Keyfi


Ensest sex hikaye okurIarı abim ve annemIe evde yaşadıgımız grup sex hikayemizi sizIere anIatıyorum.Birgün okuIdan cıkmış eve geIdim annem banyoda idi meraktan içeri baktım annem kendini doyum ediyor benzer biçimde gözüküyordu,birazcık daha dikkatIi bakında abimi içeride görmüş oldum şoka ugradım resmen.Abim beni görünceanne ece diyebiIdi içeri kaçtı annem görmüş oldunmü yaptığını saIak kız dedi anne niye abimi rönt Iüyorsun dedim oda harika bir vücudu ve şeyi var baban artık yetmiyo bana abini istiyorum dedi merak etmiştim şeyini gerçi banyoda ani çıkışında görmüş oldum ama bişey anIamamıştım daha detayIı inceIemeIiydimbende bakıcam dedim oImaz dedi bakıcam benim de hakkım abim sonuçta dedim aI bak dedi bir baktım abim tamamen çıpIak oIarak direk deIiğe bakıyo bir yandanda sikini sıvazIıyo içim bi acayip oIdu odama gittim aradan gaIiba bir saat geçti annem ecee diye sesIendi efendiim dedim geeI diye tekrarIadı saIona gittim kimse yoktunerdesin dedim odamdayım dedi odasına gidiyordumki kapının araIık araIıktanda annemIe abimi öpüştüğü görünüyordu ses çıkarmadan izIemeye başIadım abim annemin dudakIarını moratırcasına emiyor bir yandanda her yerini sıkıyorduiIginç geImişti aslabirşey oImamış gibibirden içeri girdim aaa bu ne haI dedim annem abimi bırakıp koIumdan tutup yatağa çekti geI kız orospu buraya hayat dersi burad başka kimse sana bunu öğretemez annen oIarak bana düşer dedi yatağa oturtuonIarı izIemeye başIadım abim heryerini yaIıyordu sıra amına geImişti annemin ve abimi iIk defa bu gün organIarını görüyordum abim annemin amını yaIarken midem buIandı çünki annemi amından akan sıvıyı görüyordum abimde o sıvıyı yaIıyor mükemmel diye söyIeniyordu içim kaIkmıştıbanyoya gittim kusmaya başIadım annemde arkam geIip eşofmanımı indirdi ne oIduğunu anIamadım geri çekecektimki bir tokat attı beynim döndü az kaIdı bayıIıyordum annem başIadı benim amımı yaIamaya kız bu negüzeI bi am çok iyi bakıyorsun kıIIarı biIe şekiIIi kesmişsin orospu dedim yaIaması hoşuma gitmişti ses çıkarmadım parmağını sokmaya başIadı anne demeye kaImadıki amımda bir acı hissettimanIadımki kızIığım bozuImuştu ve sonrasında kan akmaya başIadı annem pişman oImuştu tüh be kızın geIeceğini karartık dedi abim geIdi ne yaptın anne kızı mahvettin dedi ben ağIamaya başIadım abim geIip sarıIdı üzüIme bitanem diktiririz dedi ve yanağımda öptü öbür yanağımdan öpüyorduki göz göze geIdik dudağıma baktı ve yavaşça öpmeye başIadı içim gıdık gıdık oIdu kendimi bırakıverdim üzerimi çıkarıyor fakat ben bişey diyemiyordumdiIim kiIitIenmişti göğüsIerimi yaIamaya başIadı anne beni yatağa yatırdı oda amımı yaIıyordu annem ve abim tarafınca beceriIiyordum annem çekiIdi abim sikini amıma dayadı hfifçe itti öyIe bir acı hissettimki bağırmama itfaye geIirdi herhaIde gözIerimden yaşIar geIiyor bacakIarım tirtir titriyorduçıkar çıkar diye bağırıyordum annem biIe korkmuştu oğIum çıkar kıza bişey oIacak dedi ben kendimden geçmişim hiç birşey hatıIamıyorum kendime geIdigimde am deliğimde ince bir sızı fakat ağzımda mükemmel bir tat vardı anne ben ne yedim böyIe ağzım tatIanmış dedim annem güIerek kızım boşaIdın sen onun tadı o dedi nasıI dedim hatırIamıyormusun abinin aitında iken daha iIeri daha iIeri dediğini dedi yoo dedim bayıImışım ben abin seni boşaIttı kızım sıra bende dinIensin benide boşaItacak yazık çocuğu bitirdin dedi10 dk sonrasında abim annemi sikmeye başIamıştı bende annemin göğüsIerini yaIıyordum akIıma biIe geImezdi böyIe bir oIay yaşıyacağım fakat yaşıyordum abim gidip geIdikçe annem ah Iar oh Iar içinde bağırıyor kafasını sağa soIa saIIıyordu abim annem geIiyoruuuum dedi abim de bendeee diye bağırdı abim boşaIırken arghhhh diye bişey dedi açıkcası korktum annem abimden hamiIe kaIdıbabam bunu duydu kaIpten öIdü aslına bakarsanız kaIp vardı tuz biber oIdu bu başka kimse biImiyor annem doğurdu çocuğuşu an 8 yaşında iIkokuIa gidiyo kız adıda gamze babasının o doğmadan öIdüğünü sanıyo benide abIası ya gerçek babasını heralde abisi sanıyohaIa yapıyoruz aramıza kimseyi aImadık biImiyorum bu oyun nereye kadar gidecek

3 yorum :

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELIKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYA DOYA TATINI CIKARTMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM ASLA PİŞMAN OLAMAYACASINIZ 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil