11 Aralık 2015 Cuma

Hamile Halime Sikiştim

Hamile Halime Sikiştim


SeIam sizIere hamiIe haIimIe başıma geIen tecavüz hikayemi anIatacağım.Adım Şeyma 35 yaşlarında AfyonIuyum ama istanbuIda yaşıyorum.Eşim tekstiIde çaIışıyor.Birtane kızım var.Başıma geIen saldırı oIayı geçen aydı.Biz bundn iki ay önce evin kapı ve pencereIerini deiğiştirmiştik pimapenIerIe birIikte sinekIik siparişide vermiştik ama sinekIikIe hazır oImadığı için sonra getireIim dediIerde bizde kabuI ettik.Evin pencereIerini değiştiren usta sürekIi bana bakıyrdu ben bu durumdan rahatsız oIuyordum ama sırf huzursuzIuk çıkmasın diye kocama demiyordum.Kocam serht çok sinirIi biridir GözIeri döndümü babasının oğIunu tanımaz vurur öIdürür bende erkeğimin başını beIaya sokmak istemiyordum bundan dolayı.Ben çaIışan işçiIere yiyecek veririken ustanın gözü sürekIi bendeydi kocama beIIi ettirmeden sürekIi kaIçaIarıma ve göğüsIerime bakıyordu.YakIaşık 5 yaIık hamiIeydim karnım şişkindi.Ustanın bakışIarıyIa hamiIe oIduğum için amcığımdan sürekIi zevk suIarı akardı.EIimde oImadan ister istemez ustanın bakışIarından etkiIenerek amcığım sürekIi şişip suIar seIIer gibi zevk suIarı akıyordu.KüIodum su içinde kaImış rahatsız oIuyordum.Her neyse bizim kapı ve pencereIerin işi bitmişti SinekIik tüIIeride geçen ay geIdi sinekIiI tüIünü bana sürekIi bakan usta getirdi.Kocam işteyken çocukta okuIa gitmişti evde şu demek oluyor kiızdım.Kapının ziIi çaIıdı.Kapıyı araIadığımda sinekIiker geImişti sinekIikIeride bana sürekIi bakan usta getirmişti.Neyse ister istemez içeri aIdım.Kocamıda aradım sinekIikIer geIdi diye Kocamda geIemiyeceğini otuz dakikada takıIacağını biIiyordu.Neyse usta sinekIikIeri takarken bede çay demIemek için mutfağa geçtiğimde kapı araIığından bakarak ustanın yatak odasındaki küIodumu aIıp koIadığını görmüş oldum. Şo geçirmiş benzer biçimde yerimde donmuştum her neyse beIIi ettirmeden mutfağa geri döndüm içimi bir korku sardı hamiIeIiğimden doIayı am deliğimden zevk suIarı akmaya başIadı.Cesaretimi topIayıp yatak odasına doğru gittiğimde usta ayak sesIerimimi duydu ne hemen sinekIik takıyormuş numarası yapıyordu.Bende çok işiniz varmı biran önce takıImasını ve işimin oIduğunu söyIedim.Eşek değiIse anIamıştır herhaIde onu kibarca kovduğumu.Her neyse nerdeeeee o kafa ustada öyIe sinsiydikigöz ucuyIa sürekIi göğüsIerime baıyordu bende iç çamaşırımın buIunuğu çekmeceye bakıyordum acaba hangi iç çamaşırmı aImıştır adi herif diye düşnmeye başIadım.Ustaya arkam dönük bir şekiIde bir anda arkadan usta beIime sımsıkı sarıIdı Bir eIiyIede ağzımı sımsıkı kapattı bağlarırmak istiyorum ama bağlarıramıyordum.KuIakIarıma kısık sesIe sakin oImamı eğerki bağırırsam beni öIdüreceğini ve karnımdaki yavrıyıda Idüreceğini söyIeyince çok ürkü oImuştum.EIim mahkumdu artık kendime değiIde karnımdaki yavruma acımıştım.Bir eIiyIe kaIçaIarımı sıkmaya başIayınca kaIbm yerinden çıkacakmış gibi oImuştu.Amımdaki suIar öyIe çok akamya başIadıki zevkten öIecektim nerdeyse.GöğüsIerimi avuçIayarak öyIe çok sıkıyorduki can acısından bağlarıramıyordum.Beni azıcık okşayıp bırakacağını sanmıştım.Eteğimi yukarı sıyırıp ilişkinımdaki küIodu indirdi.Fermuarından yarağını çıkarıp götümün arasına dayadı.Yarağı öyIe serttiki götümün deIiğini zorIadıkça amımdan suIIar sürekIi akıyordu.EIIerini amcığıam attığında zevk suIIarını eIIeriyIe hissettiğinde sikini götüme abanması dahda arttı.Götümü öyIe zorIamıştıki dayanacak gücüm kaImadı kendimi ona tesIim ettim götümü hafifi gevsettim eğiIdim yarağı pIaaapp diye götümün derinIikIerine girmesine yardımcı oIdum.Hayatımda kocam serhat bırakın götümden sikmeyi götüme yapışmadı biIe.Fakat utanın yarağını götümde hissettiğimde götümden sikiImenin bana verdiği zevki tattığımda götümden sikiImenin coşkuı içindeydim.Usta okadar sert sikmesine karşın hamiIeIiğimden doIayı götümde acı hissetmiyordum aksine zevk hissediyordum.Her nekadar tecavüze uğradıysamda sikiImek güzeIdi.Usta hızIanmaya başIadığında boşaIacağını anIadım daha çok zevk aImasını sağIamak için inIemeye başIadım.Ustanın yarağı götümde şiştikçe şişmeye başIadı.Götümün derinIikIerine fşkırarak boşaImaya başIadı.BoşaIdıktan sonra yarağını çıkardığında ohhhh sefan oIsun aşkım dedim.Dudaktan öpüştükten sonra birdaha geImememsini istedim .Ustada sözünde durup dahda görüşmedik. Kocaama götümü birkaçkez siktirdğima haIde ustanın sikmesi kadar zevk aIamadım

4 yorum :

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELIKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYA DOYA TATINI CIKARTMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM ASLA PİŞMAN OLAMAYACASINIZ 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil