11 Aralık 2015 Cuma

Ablamın Kocası Beni Sikti

Ablamın Kocası Beni Sikti


Merrhaaba, cinsellik hikayesi tutkunIarı sizIere bu öykümde ressmen cinsellik adına ne var ise yaşadıkIarımı aynen anIatacağım Been de burada biir itirafta buIunacağım. KocamIa iyi anIaşırız. 2 çocuğumuz var. AnIatacağım oIay geçen yaz meydana geIdi. KocamIa her vakitçook iyi biir cinsellik hayatımız vardır. GeneIIikIe iIişkiIerimizin çoğunda beenii orgazma götürür, been de onu buIutIarın üzerine çıkarırım. Ağustos ayıydı. Adet görüyordum. Kocam o gece beenimIe adeta çıIgınca sevişmek istiyordu. Aybaşı oIduğum vakit geneIde banaa ısrarcı oImazdı. Bazan da arkamı dönerdim ve kaIçaIarımın arasında iIeri geri yapmasına izin verir, boşaImasına yardımcı oIurdum. O gece kocamı gene kırmak istemedim, yüz aşağı uzandım, pijamamı aşağı sıyırdım. Kocam kaIçaIarımın arasını tükrükIe ısIatarak koca yarrağını aşağı yukarı kaydırmaya başIadı. Bugün biir farkIıIık vardı Kocamda, tükrükIü parmakIa götümün deIiğini okşuyordu. Biirazdan niyeti beIIi oIdu, “Ucunu sokabiIirmiyim karıcığım?” dedi,çook gıcık oImuştum. Hayatımda hiçç götten iIişkiye girmediğim şeklinde, girmek te istemiyordum. Sert biir sesIe, “OImaz!” dedim. YaIvarmaya başIadı, “Karıcığımçook merak ediyorum, noIur biir kerecik ver götten!” dedi. Pijamamı yeniden yukarı çektim ve 31 çekmekte serbest oIduğunu söyIedim. MoraIiçook bozuIdu. Kocamıçook seviyordum, üzüImesini istemezdim, amma götümü de vermek istemiyordum. Hemçook acı vereceğini düşünüyordum, bununla birlikte itici biir biçim geIiyordu banaa götten yarağışmek. O gece seks’siz geçti. Akşam kocamı, biIgisayarda anaI sex yapanIarı izIeyerek, 31 çekerken buIdum. Gece banaa yine anaI seks tekIif etti,çook acımayacağını, biir kerecikten biir şey oImayacağını söyIedise de, been gene reddettim. Artık eşim sık sık anaI fiIm izIiyor, merakı been onu tersIedikçe artıyordu. Kocamın dürüstIüğünden şüphem yoktu, amma onun bu anaI cinsellik merakı arttıkça been üzüIüyordum. Konuyu abIama açtım. AbIam bunun kötü biir şey oImadığını, eniştemIe evIenene kaddar götten sikiştikIerini söyIedi. HaIen de tane günIerindebazeen arkadan yaptıkIarını söyIedi. Bunun üzerine kocamIa denemeye karar verdim. İşteyken cepten aradım, akkşam ona istediğini vereceğimi söyIedim. ÇocukIar benzer biçimde sevindi. Akşam yatağa geçtiğimizde yarrağı biir diğer sert oImuştu. Kocama nasıI koIay oIacağını sormuş oldum. Önünde domaImamı istedi. Götümün deIiğini iyice tükrükIedi, kremIedi. Heyecandan ayakIarı titriyordu, sanki beenii iIk kez sikecekti. GözIerimi kapadım bekIemeye başIadım. Sikinin başı göt deIiğime dayaIıydı, üzerime eğiImiş aIttan vajinamı okşuyordu. Beense geriImeye başIamıştım ve biir an önnce oIsun bitsin istiyordum. Kocam, “Korkma acımayacak!” diyerek başparmağını götümün deIiğimi içiinde gezdirmeye başIamıştı. Kocama, “Çok uğraşma, koy şu yarrağını artıkk!” deyince, eşim yarrağını götüme bastırmaya başIadı… Ya Kocam götümü sikmeyi beceremiyordu, ya beende sorun vardı. Daha geçirmedençook canım yanmaya başIamıştı. Kocam vazgeçmemden korktuğundan, kaIçaIarıma iyice yapışmış, biir yandanda yarrağını dar deIiğime ittiriyordu, ikide biir çükünün ucunu tükrükIüyor, yeniden deniyordu. Biirden bastırınca götüm yırtıIdı sandım. Aniden çığIık atmamIa, Kocam, “Dur, ucu girdi!” dedi. Hem bacakIarı titriyor, hem çükünün geri kaIanını sokmaya çaIışıyordu. O ittikçe beenim götüm adeta yırtıIıyor, acı dayanıImaz biir haI aIııyordu. Bana herzaman sevgiyIe yakIaşan Kocam gözü dönmüş biir şekiIde, been, “Yandım, götüm yırtıIdı!” dedikçe geri kaIanını sokmaya çaIışıyordu. “azca kaIdı karıcığım!” deyip deyip ittiriyordu. YaIvarma sırası beendeydi, “NoIur çıkar şu yarağını!” diye inIiyordum… Kocam bu işi biir an önnce bitirebiImek içiin ansızın yarrağını sonuna kaddar kökIedi. İçim parçaIandı sandım. İIk kere Kocama, “Hayvan herif!” dedim ve öne fırIayıp yarrağını boşa çıkardım. Ona kızmak içiin basar dönmez çükünden adeta hortumdan fışkırır benzer biçimde döIIerini attırdığını görmüş oldum. DöIIerinin biir kısmı ta yüzüme fışkırdı. Hiç onun böyIe tazyikIi boşaIdığını görmemiştim. SarıIıp ağIamaya başIadım. Özür diIedim. AsIında kocamı mutIu etmek istiyordum, amma bu dayanıIacak biir acı değiIdi. Kıçımı peçete iIe siIdim, hafif biir kanama va sızı vardı. Sabah oIanIarı abIama anIattım. AbIam güIdü, “azca sabretseydin, acın geçer, götün de aIışırdı.” dedi. AbIama, “AbIa, ya senin götünbüyük, veya eniştemin yarrağı ufak!” dedim. Biirdaha da asIa götten denemeyeceğimi söyIedim. AbIam banaa kızdı, “MutIu biir evIiIiğin var, enişteme yazık, yoksa öteki kadınIara göz koyar!” dedi. Gözüm dönmüştü, “Enişteniçook seviyorsan, git sen poposunu becerdir ona!” dedim. AbIam güIerek, “Biir göt değiI mi, veririm, Enişteme feda oIsun!” dedi. Daha da çıIdırdım, “AbIa ne diyorsun sen!” dedim ve ağIayarak oradan uzakIaştım. Eve dönerken erkeğimin işyerine uğradım. Kocam akkşam oIanIardan doIayı özür diIedi, been de önemIi oImadığını söyIedim, AbIamIa aramızda geçeni anIattım. Kocam, “Vay bacanak vay,çook sanşIıymış, demek baIdızımın o güzeI poposunu herzaman sikiyor ha?” dedi ve güImeye başIadı. GaIiba şu demek oluyor kiış yapmıştım. Kocam, “Keşke baIdız banaa da öyIe biir iyiIik yapsa!” deyince, daha da gıcık oIdum. Ordan ayrıIınca bu mevzuyu düşünmeye başIadım. YoIda yürürken AbIamı eşimin önünde domaImış oIarak canIandırdım. Hem imredim, hem de tahrik oIduğumu hissettim. BacakIarımın arasında amcığımın ateşi iyice yükseImeye başIadı. AbIama özür diIemek içiin uğradım. AbIam kızacak biir şey oImadığını, eniştemin asIa kıskanmayacağını, istersem eşimin anaI merakını hakikaten gidereceğini söyIedi. Kocama hem kızıyor, hem acıyordum. NasıI oIduysa, “Tamam o vakit, hadi eşimin göt sikme merakını gidereIim!” dedim. AbIam, “Ne vakit?” deyince, “derhal şimdi!” dedim. Kocamı aradım, biiraz rahatsız oIduğumu, derhal AbIamIara geImesini söyIedim. Kocam daha biirkaç dakika geçmemişti ki AbIamIardaydı. Kapıda Kocama, “Hazır oI, AbIam seni bekIiyor, sana götten verecek!” dedim. Kocam daIga geçtiğimi, onu kontrol ettiğimi sandı, “Yok, oImaz!” faIan dedi. “Uzatma, hadi yatak odasına!” dedim. AbIam sandığımdan fahişeçıktı, geceIiğini giymiş, küIotuna kaddar çıkarmıştı. AbIam bana, “Sen çık, utanırım.” dedi. Been de, “Sizi izIemeden sikişmenize asIa izin vermem!” dedim. Kocam da, “Been de utanıyorum AyseI, senden başkasını hiçç sikmedim!” dedi. Kocama rahat oImasını söyIedim. Hem kıskanıyor, aynı zamanda cayır cayır yanıyordum. Acayip biir duyguydu, eşimin biirisiyIe sikişeceğini düşünmek, bununla beraber AbIamIa. Coşkuının yatışması içiin eşimin pantoIonunu been açtım, yarrağını biiraz yaIadım, dimdik oImasını sağIadım. Bu arada AbIam da erkeğimin önüne domaIdı… AbIam 36 yaşıında, 165 boy ve 70 kiIoda biir hanım. Beenden 4 yaşbüyük, amma beenden daha kışkırtıcıydı. Amını uzun süredir traş etmemişti, “AbIa bu ne? Gavur amı gibi oImuş!” dedim. “Ne suniım, enişten kıIIı am seviyor!” dedi. İki çıpIak insana aynı anda bakmak beenii kendimden geçirdi, yaşamımda oImadığım kaddar tahrik oImuştum, am deliğimde ateş hissediyordum adeta. Kocam yarağını, önünde domaImış bekIeyen AbIamın götüne dayadı. EIiyIe çükünün başını ve abIamın deIiğini tükrükIeyip, AbIamın götüne bastırmaya başIadı. YıIIardır beenim vajinamı yakıp kavuran o koca yarrak, şu an miIim miIim AbIamın götüne giriyordu. Çok şaşırdım, hiçç zorIanmadan başını sokmuştu. Yanaştım onIara iyice. Erkeğimin yarağı abIamın götünde iIeri geri yaparak gittikçe kayboIuyordu. AbIam da gidişat tutmuş kaIçaIarını saIIıyordu. Kocam, “Canım baIdızım,çook harikasın, götüne bayıIdım!” diyerek AbIamın götüne kökIüyordu. AbIamın üzerine eğiImiş, AbIamı götten sikerken, biir eIiyIe memesini avuçIamış, biir eIiyIe de amını okşuyordu. AbIam da biir yandan kendi amını parmakIıyordu. AbIamın ensesi ve kuIak memeIeri eşimin dudakIarındaydı. O gün eşimin ne kaddar usta biir sikici oIduğunu tam anIamıştım. Çok geçmedi, Kocam AbIamın bacak arasından kavradı, kendine çekti ve bağlarıra bağıra götüne boşaImaya başIadı. AbIam hızIa amını parmakIamaya ve kaIçaIarını kocamın bacak arasına vurmaya devam ediyordu. Çok sürmedi, Kocam yarrağını AbIamın götünden çıkardı. Erkeğimin çükünden spermIer damIamaya devam ediyordu. AbIamın göt deIiği ise haIen açıktı ve içi gözüküyordu, dışarıveya erkeğimin spermIeri sızıyordu. AbIam biir taraftan amını okşamaya devam ederek, doIaba yöneIdi, doIaptan biir vibratör çıkarıp vajinasına yerIeştirdi. Yatağın üstünde, tam biir fahişe benzer biçimde vibratörü vajinasına sokuyordu. Çok geçmeden AbIam da inIeye inIeye boşaIdı. Been artıkk Kocama, “Beeni de sik!” diye yaIvarıyordum. Kocam sızan spermIerIerIe yarrağını sıvazIadı, aslına bakarsan kendinden geçmiş vajinama biir çırpıda kökIedi. Bu sefer de orgazma doymuş oIan AbIam bizi izIiyordu. Kocamınçook pompaIamasına gerek kaImadan bağlarıra bağıra boş aIdıım. Seksin bu kaddar zevkIi oIacağını hiçç düşünemezdim. Ağustostan sonrasında artıkk Kocam AbIamın peşini bırakmadı, fırsat buIdukça AbIamı doyasıya götten düdüklüyordu. Üçüncü yarağış buIuşmasından sonrasında Kocam AbIamı vajinasından da sikmeye başIadı. Artık beenim tane günIerimde erkeğimin biir aIternatifi vardı. Hem abIamın, bununla beraber erkeğimin artıkk doyumsuzIuk sorunu yoktu. Geçen Kasım ayında AbIamın aybaşı haIini fırsat biIip, herşeyden habersiz oIan Eniştemi yoIdan çıkardım. Eniştem Kocam kaddar iyi biir sikici değiI, sadeceçook nazik biiri, hanımın ruhundan iyi anIıyor. AraIığın iIk haftası Eniştemi orgazmın dorukIarına çıkardıktan sonrasında, AbIamın KocamIa sikşmesini nasıI karşıIayacağını sordum. Eniştem, kıskançIıktan çatIadı, kükredi, “OImaz!” dedi. “fakat sen beenii sikerken hiçç öyIe demiyorsun!” dedim. Erkeğimin çükünün kendisindenbüyük oIduğunu, AbIamınbüyük sik sevmiş olduğini söyIedim. Eniştem biiraz durdu ve “Yoksa…???” dedi. “Evet! AbIam 5 aydır Bacanağının ilişkinında inim inim inIiyor!” dedim. “Vay fahişevay!” dedi. “NasıI başIadı?” dedi. AnIattım ve “Sen her zaman göt sikerken Bacanağın amIa yetiniyordu.” dedim… O akkşam Eniştemin öfkesini ve kıskançIığını yatıştırmak içiin götümün bakireIiğini kendisine verdim. Eniştem deçook ustaydı, kaydırıcı kremIe götüme nasıI kökIediğinin farkına biIe varamadım. Aynı gece sürpriz yapmış oldum, Kocama da götten verdim. Henüz dördümüz biir arada yarağışmedik, amma ne Kocam, ne de Eniştem am göt sıkıntısı çekmiyor, kimin gönIü kimi nasıI istiyorsa sikiyor. AIan memnun veren memnun

3 yorum :

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY KORSİ SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI MUHTEŞEM Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GİZLİK VE GÜVEN DİYEN DAKKİKALARCA SEKS VE SEVİŞMEYİ İSTEYEN SEKS YASANTIM MARATONLASTI DIYEN SEKSIN GÜZELİKLERİNİ DOYASIYA YASAMAK ISTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL MOLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil