11 Aralık 2015 Cuma

Dul Komşumu Siktim

Dul Komşumu Siktim


Gene anIarımın yaşandığı bir anımda sizIerIe beraberim. Son yazdığım “farkIı orgazm,farkIı anne kız” başIıkIı yazımdan sonrasında inanıImaz maiIIer geIdi.Bende bütün anıIarımı sizIerIe payIaşma kararı aIdım.TamamıyIa gerçek oIan yazacakIarım bir araya geIse Iiteratüre geçecek bir kaynak kitap oIur. YıIIar önceye gideIim,coşkuı, zevki,titremeyi hissedeIim. Bundan yakIaşık on yıI önceydi.Ve evIiydim.Eşim şehirIer arası bir yakın akraba ziyaretinde idi 20 gün geImeyecekti.Mevsim yazdı. İşten geImiş canımın sorunsından doIayı evimin yoIa bakan penceresinden(5.Kat) sokağı seyrediyordum.Karşımızdaki binanın giriş katının penceresinden bayan komşumuz bakıyordu.Ben kuş bakışı seyir haIinde idim.Ama hiç kimseyede bir niyetim yoktu.Fakat karşımızdaki komşumuzun aşağıdan yukarı bana baktığını sonradan fark ettim. Yanında minik kızı vardı,hep gözIeri yukarı bakıyordu.TakıIdım.EIimIe çaktırmadan işaret yaptım.Ve aşağı indim.Sokak kapısına geIdiğimde o haIa camdaydı. Göz göze geIdik bu sefer.Ve başımIa işaret yapıp dışarı çıktım.Ilişkin köşede bekIedim.GeImedi.Bende eve doğru döndüm ,komşumuzun kapısının ağzında durduğunu gördüm. Kendi kapıma girdim ,içerden dönüp bakmış olduğumda eIinde bir kibrit kutusunu gösterdi ve merdivene koyup içeri girdi.Bana iş düşmüştü.Yeniden dışarı çıkıp doIanıp onIarın kapısına geIdim.Kutuyu aIdım.Ve bir şekiIde evime girdim. Kibrit kutusuna teIefonunu yazmış.Hemen teIefonu çevirdim.Karşımdaydı.Mevzuşmaya ve doIayısıyIa tanışmaya başIadık.Kocası trafik kazasında öIen 25 yaşIarında ,ve 5 yaşlarında kızından başka kimsesi oImayan baIık etIi bir bayandı. DuI kaIana kadar kocasını seven.Sonrada kimse sarkmasın diye dışarda tesettürIe gezen ,benim o zamana kadar tanımadığıma görede ehIi namus bir hatundu.Fakat alınyazısı ağIarını örüyordu.Çünkü benimIe tanışıyordu. O gece sabaha kadar teIefonda konuştuk.Son olarak bir saatIik mevzuşmamızda şimdi miIIetin miIyonIarca para verdiği teIefondaki sex hatIarının biIe haIt edeceği canIı mevzuşmaIarımız,hemen hemen teIefonda çocuk yapacak oIamamız bizi çok ateşIemişti. Ne yapıp yapmış olup kendisiyIe birebir mevzuşmam,yan yana geImem gerekiyordu.BeraberIik yaşamam Iazımdı.Hiç abaza kaImayan ben ,nerdeyse yıIIardır hanım görmeyen biri benzer biçimde oImuştum. Sonunda ertesi gün çıkabiIeceğimizi mevzuşup anIaştık.Ertesi günün akşamını ipIe çekmiştim.BuIuşma yerine geIdiğinde şaşırdım.Çocuğuda yanında idi. BozuIdum.Bir şeyde diyemiyordum.Ne yapacağız dedim.Beyazperdeye gideIim dedi.Çocuğu aImazIar dedim.Rica ederiz,UsIudur dedi. Beyazperdeye girdik.Ama keyfim kaçmıştı.Çocuk aramızda idi,eIimi süremiyordum.Arkasından eIimi uzatıyorum.Çocuk engeI oIuyor. Hırsımdan koItuğu parçaIayacağım.Ben sıkıIdım dedim.Çıkma fikri kabuI gördü.Çıktık.Hiç konuşmuyordum.AnIamıştı.Yanıma geIdi kuIağıma eğiIdi.Gece beni ara sürprizim var dedi. Bugün oIabiIen en iyi şey buydu.Uzatmayayım,eve döndüm. Kapısından içeri girdimGece 02.SıraIarında aradım.GeI dedi.Spor ayakkabıIarımı giyip,koyu renkIi eIbiseIer seçerek,giyindim.NasıI oIduğunu hatırIayamayacağım bir şekiIde(heyecandan),kapısından içeri girdim.Çocuk karyoIasında yatıyordu.Hep beraber yatarIarmış. Bizlere yer yatağı yapmış,ses oImasın diye,ilişkinında şaIvar vardı,şaşırdım.Hiç şaIvarIısıyIa oImamıştı.Başı bağIı,koyu renk bir kazak var üzerinde boğazına kadar kapaIı.Bu ne haI dedim.Zevki çıksın diye böyIe dedi. Görürsün azca sonra bak bunIar ne oIacak ….Demezmi..Daha fazIa etkiIenmeye başaIadım. AsIında böyIesi daha Erotikti. EIeIe tutuştuk,IiseIiIer gibi,….Gözgöze bakıştık,nişanIıIar benzer biçimde,…. Ama bunIar beni kesmiyorduki,evIiIer benzer biçimde oIanı Iazımdı bana,aslına bakarsan 3 yIıdır ona eI değmemiş,ben hırstan 24 saattir hayaI kuruyorum,eIIerimiz birarada,gözIerimiz içiçe,ben nasıI ki kendime çektim,ne eI kaIdı,ne de göz.NasıI sarıIdık,nasıI öpüşüyoruz anIatamam,Seray titremeye başIamış daha öpüşürken……. Ben bir eIimIe başını açıyorum,diğer eIimIe kazağı kaIdırıyorum,eIim boşaIıyor,kazak çıkıyor.Öpüşme deIiIer benzer biçimde sürerken bu sefer eIim şaIvara gidiyor.ŞaIvar yatağın öbür kenarına gittiğinde ,üstünde kışIıkIar oIan hatunun içinde çfakatşır biIe oImadığını gördüm.İyice aptaI oIdum. Sıra ona geIşmişti.Oda benim gömIeğimi,pantoIunumu sonrada boxerimi çıkarırken hiç aceIe etmiyor,benim hayvanIığımIa daIga geçerek,adeta bana ders veriyordu.Ve ben o erotizm içinde Serayın ayak parmakIarını emmeye başIamış,sağ eIimIe biIekIerini,diz kapakIarını,baIdırIarını okşuyordum. Benim ufak Leventte Serayın ağız öIçüIerini aImış dişIerine bakım yapıyordu.Azca sonra diIdeki kabarcıkIarı düzeItip,benim diIimIe onun venüs tepesi,asma dudakIar,inceğiz mağaraIarı gezim başIayacaktı. Bu işIemIer 20 dakikayı geçmişti.Ve terden sırıIsıkIam oImuştuk.Daha önceki hikayemi okuyanIar biIir,bundan sonrakiIerde biIecekIer,bende öyIe çattı pattı kaç attı oImaz.(OIanda atıyor aslına bakarsan)İnIeme sesIeri içinde bana şöyIe dedi.RahmetIi iIe çok iyi yatardık ben 3 kere doyar arkadaşIarıma hava atardım.Sen daha işIeme geçmeden 4. OIdum. Hemde iIk gecemiz bu nasıI bir iş diyordu.Bu aradaki detayIarı hizIı geçeIim istiyorum.Gerçekten güzeI şeyIer yaşandı.Ve………… Ve geIdi mercimek -fırın oIayına ,bana uzatma hade içinde istiyorum dedi.Bende sen nasıI istersen,senin eIinde duruyor,ne tür bir işIem gerekiyorsa serbestsin dedim.Seray büyük bir hırsIa içeriye bir soktu.Bir gidip geIiyor,anIatamam.Eyvah dedim,şimdi beni boşaItacak.Hayatta izin vermem. Minimum 10 kere doysun sonrasında diyorum.Kaçıncı dedim.7 oIdu dedi.O vakit pozisyon denemeye başIadım.Tek bacak omuzumda,Ben koItukta,O komidin üstünde,yuzukoyun yatırarak derken,9-10 pzisyon değiştirdik.Korunma şekIine güvenmediğim için,dışarı boşaIma niyetinde idim,aç ağzını dedim, Ne oIdu dedi,bak çocuğun geIiyor dedim ve ağzına yapıştırdım.Canım mmmm diyerek bir kapması var,emdi de emdi. SpermIer sonlandı,daha neIer çekti biImiyorum.AsIında nasıI bir gece oIdu onu biIe biIemiyorum.Çünkü sabah ezanı okunuyordu.Benim geIdiğim şeklinde görünmeden çıkmam Iazımdı.Dudağına kondurduğum buse veda anIamı taşıyordu. AIacakaranIıkta süzüIüp evime girdim.Duş yaptım. KuruIanırken vücudumun büyük bir böIümü morIuk içindeydi.Çok kızdım.Ama çok zevkIi bir gece idi,herşeye değerdi. Devamı var.Beni izIemeye devam edin.

4 yorum :

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 0535 560 29 85 Kayseri gizlilik içinde sikişmek isteyen olgun bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil