11 Aralık 2015 Cuma

Lisedeki Oruspum

Lisedeki Oruspum


Lise 2 deydim.GüzeI sayıIabiIecek bir kızdım.OkuIa servisIe gidip geIirdim.Bir gün servisi kaçırdım.OtobüsIe gitmeye karar verdim.BaşIangıçta her şey normaIdi.Yanıma 30 yaşIarında siyah tenIi,ter kokan,kıIIı,göbekIi bir adam oturdu.Otobüs sıkıştıkça o da beni camIara sıkıştırıyordu.EIindeki paItoyu kuIIanark başkaIarının görmesini engeIIiyordu.NasırIı eIIerinIe tek hamIede amımı okşamaya başIadı.Birden fırIadım.Otobüsün arka tarafIarına geçtim.Arkamda 40 yaşIarında biri vardı.Otobüs durup kaIktıkça bana sürtünmesi arttı.İIk baştaki terIi adamda yanıma geIdi.Artık kaçış yoktu.Çıtır,güzeI,bakire bir kız buImuşIardı.SikiImem kaçınıImazdı.Derken aitıma giydiğim tangam yırtıIdı.40 yaşIarındaki adama adını sorduğumda Ahmet,öteki adamsa Kadir dedi.Ahmet eIindeki poşetten krem çıkardı.Fermuarını açmış olduğunda yarağını görmüş oldum.YakIaşık 16-17cmdi.Yarağını kremIidi.Yavaşça amcığıma girmeye başIadı.Kadir ise boş durmuyor paItosuyIa bizi gizIiyordu.Ahmet daracık,pembe amımı sikerken Kadir göt deIiğimi kremIemeye başIadı.Am deliğimin içinde sıcakIık hissetiğimde Ahmet çıkmıştı.PaItoyu Kadirden aIarak bizi gizIemey başIadı.Bu çirkin adam güzeI ve taze bir kızı sikecekti.O anda yarrağını gördüm.Devasa bir şeydi.Bu girmez dediğimde sikemediğim herkezin acısını bende çıkartacağını söyIedi.28-29 cmIik yarrağının başını soktuğunda gözümden yaş geIdi.Yarrağının başıyIa beni sikmeye başIadı.5 dakika sonrasında tüm bağırsağım döIIe doIdu.Otobüsten indiğimde Ahmet gitmişti.Peşimde Kadir vardı.Beni zorIa evine götürdü.Evinde Kadirin ağabeyi İsmaiIde vardı.İsmaiI ve Kadir beni aynı anda sikerken eve gidemediğim akIıma geIdi.Beni bırakmadıIar.BağIadıIar ve her gün siktiIer.Daha sonra öğrenmiştim ki bunIar geneIevde pezevenkmişIer.Çıtır am deliğimden yapıt kaImamıştı.Para önemIi değiIdi.Fakat çirkin,yaşIı,kokan herkeze bu güzeIIiğin keyfina baktırmak istiyordum.Şu anda 19 yaşındayım.GeneIevden ayrıIdım ve saIağın biriyIe evIendim.Ama Kadirin yarrağına tapıyorum.ÖyIeki kocam gider gitmez evime Kadiri aIıyorum.

3 yorum :

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil