11 Aralık 2015 Cuma

Teyzemi Hunharca Siktim

Teyzemi Hunharca Siktim

selam ben kayseriden gökhan ben küçükken annem ve babam öldüğü için ananem ,dedem ve teyzemle kalıyorum teyzem 26 yaşında tam bir afet her erkeğin sikmek isteyeceği bi kadın dolgun göğüsler muhteşem kalçalar her zaman sütyenlerini ve kilodunu koklayarak 31 çekerdim anlatacağım olay 1 ay önce başıma geldi annem ve dedem tekirdağa dayıma gitmişlerdi 3 haftalığına gökhan dedim kendi kendime teyzeni sikmek için müthiş fırsat ertesi gün geciktirici ve azdırıcı aldım teyzemi sabaha kadar sikecektim televizyon seyrederken teyzem ben banyoya giriyorum dedi bende tamam teyze dedim.tabi o girdi ben hemen anahtar deliğinden onu gözetleyip 31 çekmeye o tüysüz amı ve dimdik memeleri beni çıldırtıyordu.teyzem çıkmaya yakın ben onun odaya saklandım ve o üstünü değiştirirken bir anda çıktım ve onu ellemeye başladım teyzem karşı koymaya çalışıyodu napıyosun sen diye bunu yatağa ittim iki elinide bağladım bak dedim seni sikmeyecem (tabi yalan )ama bağırırsan yemin ederim sikerim sadece yalayacam dedim oda yapma falan dedi ama zaten karşı koyamıyordu.ilk önce onu boşaltıp iyice azdıracaktım üstündeki sütyeni çıkardım gögüsleri bütün ihtişamıyla önümdeydi hemen yumuldum gögüslerine 10 dakika falan yaladım sıra o muhteşem deliğine gelmişti ben yaladıkça teyzemin gözler kısılıyodu oda zevk alıyodu epey yaladıktan sonra teyzemin beklemediği bi anda teyzemin ağzını kapatıp bi anda amına soktum teyzem acı ve zevkten bayılmıştı ben gitgel yapıyodum zevkin doruklarındaydım teyzem ayılmıştı hani sikmeyecektin şerefsiz vs bana küfür ediyordu bende hiç aldırış etmeden sikiyodum artık teyzem boşalmıştı bide istemiyosun bak canın çekti demi nasıl boşaldın öyle diye daha bi istekle sikiyodum 10 dakika sonra ben boşaldım yüzünün her yeri döl olmuştu bakire olduğu için amındaki kanları temizledim teyzem yeter artık aldın alacağını bırak diyodu bende ne bırakması daha yeni başladık yala benim yarrağı dedim ilk önce istemedi daha sonra tokadı yiyince yalamaya başladı benimki dimdik olduktan sonra dolabın üstüne kamera koydum teyzem koyma aramızda kalsın dedi ama bu anı belgelemeliydim içeriden krem getirdim sıra o muhteşem götünde dedim nolur yapma diye yalvarıyodu ama elime böyle bi göt geçmiş sikmeden bırakırmıyım hiç yarrağımın başını ve götünü kremledim deliği çok dardı sadece başı giriyodu yavaş yavaş gitgel yaparken bir anda soktum teyzem bir çığlık attı 2 3 dakika içinde bekledim daha sonra hızlı olarak sikmeye başladım haplarında etkisiyle 45 dakikadan fazla siktim artık boşalacaktım götüne boşaldım teyzemi temizlenmesi için banyoya gönderdim 1er postada orda kaydım artık her istediğim zaman teyzemi sikiyorum ben onun kocası oda benim biricik orosbum oldu

3 yorum :

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSİN GÜZELIKLERİNE MUTLUGUNU HASERT KALAN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil