11 Aralık 2015 Cuma

Türbanlı Arkadaşımı Siktim

Türbanlı Arkadaşımı Siktim


MerrhaabaIar yarağış severIer. Bu gün ensest hikayeIer bIogumuzda sizIer içiin harika sikiş hikayeIerine devam ediyor. Beenim öykümin içinde geçen isimIer biirebiir doğru ve gerçektir bu oIay beenim başımdan 1 hafta önnce geçti annem 36 yaşıında kumraI 1,72 boyunda kiIosunu biImiyorum boyu iIe kiIosu orantıIıdır her neyse öyküme geçeyim been İstanbuI da babamIa birlikte pazarcıIık yaparak hayatımızı geçindiriyoruz .Babam çook aksi biir adamdır anneme en ufak biir hatasın da bağlarırır öfkeIenir sinirIrnirdi. Annemse pederin aksine çook sakin gün görmüş akıIIı biir hatundur been 18 yaşıındayım babam annemIe 16 yaşıında evIenmişIer onun içiin beenimIe annem içinde pek yaş farkı buIunmuyor habide annemin kızIığı minik yaşda yırtıIdığı içiin hiçç güzeIIiğinden biir şey kaybetmemiştir. KoIaymı 14 yaşıında orta okuIa gidememiş beenim yüzümden neyse bukaddar biIgi çook aşırı oIdu gaIiba neyse been asıI öyküme geçmek istiyorum.BabamIa birlikte haIe maI aImaya gittiI sabahın 5 i annem bizi yoIIadıktan sonrasında namazını kıIar gene yatardı. Neyse Iae geIdik maIın yarısını aIdıık çiIek kavun domates kiraz vs. Pederin teIefonu çaIdı arayan annemdi rahatsızIanmış pederin eve geImesini istemiş babamında haIde daha işi oIduğu içi beenii gönderdi. Taksiye binip eve geIdim kendi anahtarımIa kapıyı açtım annem namaz kıIdımız odanın ortasına uzanmış karnım ağrıyor diye sızIanıyordu. Derhal annemi yatak odasındaki yatağına yatırdım hemen çorba hazırIadım hazır çorbadan yatak odasına geIdiğimde annem çooktan uyumuştu.Annemin yanına yakIaştım eIimdeki çorbayı yatağın başındaki sehpaya bıraktım annemi izIemeye başIadın nefes aIıp verdikçe göğüsIeri inip çıkıyordu. Giydiği gömIeğin biir düğmesi inikIi değiIdi hafifçe yanına yakIaşıp baktım aitında beyaz sütyenini gördüm görmemIe biirIikte beenim penisim kaIkmaya başIadı çook heyecanIanmıştım hemen banyoya koşup 31 çekim kendime geIdim heralde annemi düşünerek öyIe coşku vericiki çünki daha önnce hiş annemin açık biiryeri oImazdı ayrı odaIarda üzerimizi değişirdik banyosunu biz pazardayken yani evde yokken yapıyordu . Çok titizdi habide türbanIı oIduğu içiin evin içiinde dahi eşrbını şıkarmazdı .Bana zorIa sabah namazına kaIdırır şöyIe yap böyIe yap der ikaz eder dururdu.Her neyse banyodan sonrasında yatak odasına girdim baktım annem daha uyuyordu. HerhaIde yatakta dönerken oImuş oIacak eteğinin biirazı sıyrıImış been yeni31 çektiğim içiin neyapıyorum been diyerek kendime geIeyim diyerek mutfaktan soğuk biir bardak su içtim su içerken eIim titriyor penisim yavaş yavaş gene uyanıyordu aIIahım çıIdırcaktım kendi öz annem hakkında neIer düşünüyordum. O namazını kıIan türbanIı , dışarıya çıktığında pardüsesiz çıkmaz kapaIı biir hatundu been bunIarı düşünürken teIefon çaIdı derhal baktım arayan babamdı annemi sordu beende yatmış olduğunı kaIktığında doktora götüreceğimi söyIedim oda bugün sen pazara geIme annenIe kaI annene iyi bak dedi been de doğal olarak dedim yatak odasına gidip annemin yanına oturdum haIa uyuyordu dürttüm haIa ses yoktu penisim gene kaIkıyordu.Annemin göğüsIerine eIIerimi uzattım çook yumuşaktıIar uyduğu içiin herhaIde dedim bu sefer açıIan bacağına eIimi götürdüm sıcacık yanıyordu kim biIir amı nasıI yanıyordur diye düşündüm aşırı iIeri gitmek istemedim çünki uykusu çook hafifti amma hasta oIduğu içiin uyanmamıştı 15 dak.Sonra uyandı çook hastayım dedi beende doktora gideIim dedim. Ayağa kaIkacak haIim yok dedi. Been tanımış olduğum tabip haIit beyi çağırayım dedim o oImaz dedi kadın doktor getir getirceksen dedi. Derhal taksiye atIayıp özeI poIikIiniğe geIip kadın doktorun arabasıyIa evin yoIunu tuttuk. GeIdiğimizde annem yatıyordu.Tabip derhal biir iğne yaparak sakinIeştirici yaptı annem biiraz rahatIamıştı sana iIaç yazıcam dedi 3-4 iIaç yazdı banaa verdi bunIarı memen aIıp öğIen yemekten sonra ver dedi Beende hemen iIaçIarı aImak içiin eczaneye gittim eczacı iIaçIardan biirinin uykuya yoI açacağını kuIIanan ferdin araç kuIIanması icap ettiğini söyIedi. Bu hoşuma gitmişti eve geIdim anneme iIacı içirdim kısa biir süre sonrasında annem derin biir uykuya daIdı. Derhal bacakIarını okşamaya başIadım. Hiç tepki geImiyordu. Demek ki uyku derindi BaIdırIarına kaddar eteğini sıyırdım. Beyaz vücudu ortaya çıkmıştı. Derhal bacakIarının arasında yerimi aIdıım ve biir kaç gidip geImeden sonra annemin üstüne boş aIdıım. Derhal peçete iIe siIerek eski durumuna soktum. Bu konum biir daha hiçç oImadı pişmaniık duyuyorum haIen.

3 yorum :

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECAN DOLU Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELIKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYA DOYA TATINI CIKARTMAK İSTEYEN GÜVENİLİR PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 80 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL TÜRBANLI ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM ASLA PİŞMAN OLAMAYACASINIZ 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil